Razstava Slovenia Design Showroom Milano 2017 na 220 kvadratnih metrov velikem razstavnem prostoru galerije Il CentroCulturale e la Galleria San Fedele v strogem centru Milana je namenjena krepitvi prepoznavnosti slovenskega industrijskega oblikovanja in arhitekture v lesu ter lesarskih inovativnih izdelkov na mednarodnih trgih, hkrati pa slovenskim lesarskim podjetjem odpira vrata za nove posle in omogoča višje prodajne cene. Slovensko oblikovanje in arhitekturo v lesu prepoznava kot ustvarjalno silo prihodnosti slovenske lesne industrije in utrjuje njuno vlogo pri doseganju (z)možnosti za spremembe. Na razstavi bodo predstavljeni vrhunci slovenskega oblikovanja in arhitekture, ki odražajo visoko stopnjo zavedanja o slovenskih naravnih danostih in sposobnosti trajnostnega izkoristka materiala

Med 82 prijavljenimi izbranih 15 izdelkov

Na javno povabilo je 53 prijaviteljev prijavilo 82 izdelkov, strokovna komisija pa je izbrala naslednje: Arhitekturni studii Abiro, STVAR in AKKA: Nordijski center Planica; Arhitekturni studio 3biro: stanovanjska hiša Mlačevo; M Sora: okno Vizija XL; Urša Vrhunc za Riko Hiše: Prisedi! Miza pod baldahinom; Tilen Sepič: svetilo Eclipse; Studio Miklavc za Eggos: EggBox; Blaž Habjanič za Landart: obešalnik Toplr; Rok Kuhar, Katjuša Kranjc za PIKKA Design: Circulum; Tadej Podakar, Luka Fabjan za Studio Aino: REMLshelf; Janez Mesarič za Design Studio Mashoni in Rokodelski center Ribnica: Ribrand; Atelje Mali: lesene sklede Takete in pladnji Nozomi; Darko Plevnik, Natalija Zanoški za Mizarstvo Bogovič: Wood I Play; Wilsonic Design: otroški voziček ooh-noo; Kolektiv Re-generacija v sodelovanju s partnerji: prijazni sovražnik — japonski dresnik in njegova uporaba v papirništvu; Aklih: 3D-tiskani leseni izdelki Aklih.

Pobuda za večjo porabo lesa

Javna agencija SPIRIT Slovenija je že pred leti začela usmerjeno in sistematično iniciativo za večjo porabo lesa in ustvarjanje trga za lesne izdelke in storitve tako doma kot v tujini. Na podlagi pozitivnih izkušenj z organizacijo in izpeljavo slovenskega nastopa na svetovni razstavi EXPO Milano 2015 ter uspešno izvedenih številnih dnevov dobaviteljev in skupinskih sejemskih nastopov na sejmih v tujini je lani pripravila uspešen pilotni koncept Slovenia Design Showrooma v Milanu, ki ga je letos nadgradila s Showroomom v Zagrebu in Milanu. Namen razstave je na zahtevnem in obetavnem italijanskem tržišču predstaviti slovenske izdelke, ki jih odlikujejo prepoznavno oblikovanje, inovativnost ter nadpovprečna dodana vrednost.