Znano je, da so v tako imenovanem avtomobilskem segmentu D v Evropi in Sloveniji karavanske različice precej bolj priljubljene od limuzinskih, zato je logično, da je v drugi generaciji Kia pri avtomobilu optima ponudila tudi to. In odslej je naprodaj tudi v Sloveniji.

Tako imenovana optima sportswagon ali krajše SW ima praktično identične zunanje mere limuzinskim (dolžina 4,86 metra, medosna razdalja 2,81), z njo pa si seveda deli tudi podobo potniške kabine, ki je lepo urejena, kakovostna in predvsem izjemno prostorna. Da ima avto tudi na zadnji klopi zares ogromno prostora, smo ugotovili že pri limuzini, pri karavanu seveda ni nič drugače, ima pa ta za nameček tudi večji prtljažni prostor. V osnovi ima tako prostornino zelo solidnih in uporabnih 552 litrov, kar je 42 litrov več od limuzine, ob podrtih zadnjih sedežih (ti se zložijo v razmerju 40:20:40) pa naraste na 1686 litrov. Karavanska optima je seveda polna najnovejših elektronskih pomagal, med drugim se njena zaklenjena vrata prtljažnika lahko samodejno odprejo, če ob njih s ključem v žepu stojimo nekaj sekund, na voljo pa bo le z enim motorjem – znanim 1,7-litrskim dizelskim s 141 konjskimi močmi (104 kilovati), s katerim stane najmanj 28.690 evrov, ob plačilu z gotovino pa poltretjega tisočaka manj.

No, jeseni se ji bo pridružila še priklopno-hibridna različica, ki pa je že zdaj naprodaj kot limuzina. Za njen pogon skrbi kombinacija dvolitrskega bencinskega in električnega motorja, ki razvije sistemsko moč 205 KM (151 kW), zgolj na elektriko pa je sposobna prevoziti 54 kilometrov. Priklopno-hibridna kia optima stane 43.990 evrov, a na to ceno ponujajo 4000 evrov popusta, ob tem pa še 4500 evrov primakne država s subvencijami. mat