Škoda je z octavio na evropskem trgu vse od njene predstavitve v vrhu segmenta, že podatek, da predstavlja kar 40 odstotkov prodaje Škode v Sloveniji in tudi v evropskem povprečju, pove veliko o priljubljenosti tega vozila. Zdaj je v prenovljeni obliki dobila kar nekaj novosti.

Kot pravijo pri Škodi, jih ne preseneča, da je karavanski combi tudi v Sloveniji najbolj prodajana karoserijska različica octavie, kar polovica kupcev pa se odloča za močnejši dvolitrski dizelski motor, nekaj manj za nekoliko šibkejšega 1,6-litrskega, medtem ko delež bencinsko gnanih octavij sicer počasi raste, a je še vedno daleč za dizelsko. Prenovljena octavia je sicer malenkost pridobila pri dolžini (pri karavanu osem milimetrov), a gre ta prirastek kot pri vsaki prenovi na račun sprememb na odbijaču. Tako je seveda tudi prtljažni prostor, eden od adutov octavie, ostal nespremenjen, limuzinski premore 590, karavanski pa 610 litrov. Spremenila pa se je maska vozila, ki zdaj nosi bolj vpadljiv Škodin oblikovni podpis, drugačne so sprednje in zadnje luči, radarsko enoto za elektronsko pomoč vozniku pa so zdaj namestili malce višje v masko vozila.

V notranjosti je prav tako nekaj sprememb, zdaj ima avtomobil dodano možnost klica v sili, ki bo sicer obvezen za vsa nova vozila od 1. aprila prihodnjega leta. Voznik bo v mrzlih dnevih cenil ogrevan volan, predvsem pa večji osrednji zaslon, ki lahko meri vse do 9,2 palca. Pri motorjih večjih sprememb trenutno še ni, štirje bencinski in štirje dizelski ostajajo v ponudbi, pri čemer njihova moč sega od 86 do 184 konjev (63 do 135 kilovatov). Cene prenovljene limuzinske octavie se začnejo pri 14.499 evrih, karavanska pa je za okoli 1000 evrov dražja. az