Kako ste sploh prišli na idejo zimskih metalskih počitnic ali Winter Days of Metal?

Ideja zimskih metalskih počitnic ni nova, nova pa je izvedba zimskega festivala. Za lokacijo Bohinj smo se odločili po tehtnem premisleku. Slovenija je namreč čudovita in ponuja naravne lepote, ki jih predvsem obiskovalci iz tujine nimajo priložnosti videti vsak dan. Dobro sodelovanje z občino Bohinj in Turističnim društvom Bohinj je našo odločitev le še potrdilo. Glede na naše izkušnje, ki jih imamo s poletnimi festivali, smo se odločili tudi za zimsko različico festivala MetalDays, da obogatimo svojo ponudbo, dodamo vrednost turistični mrtvi sezoni in seveda pridobimo nove izkušnje na področju organiziranja zimskega festivala.

Kaj nam bo ponudila zimska različica festivala MetalDays?

Tako kot na preostalih festivalih smo se tudi na festivalu Winter Days of Metal držali našega koncepta festivalskih počitnic. Zato smo obiskovalcem poleg klasične festivalske vstopnice ponudili tudi pakete, ki poleg festivalske vstopnice in nastanitve vključujejo še tedensko vozovnico za smučanje na Voglu, tedensko vstopnico za vstop v Bohinj Aquapark in brezplačen prevoz med prizoriščem festivala, smučiščem Vogel in tako dalje.

Ali se že v prvi izvedbi Winter Days of Metal lahko nadejamo povečanemu zanimanju iz tujine?

Kot je videti zdaj, imamo iz tujine predvsem v veliki večini tiste, ki bodo prišli za ves festivalski teden, pri dnevnih vstopnicah pa mislim, da bo pretehtalo število v korist obiskovalcev iz Slovenije.

Kakšen je občutek za vas kot privrženca, poslušalca in spremljevalca metalske glasbene scene, da ravno skozi festivalsko ponudbo tovrstne glasbe oživljate in spodbujate turistično panogo, najprej Tolmina in zdaj zagotovo tudi Bohinja?

Veseli me predvsem dejstvo, da obiskovalci ne glede na lokacijo odidejo domov zadovoljni, veseli in polni novih vtisov. Vse to se potrjuje prav s tem, da imamo na festivalih Punk Rock Holiday in MetalDays več kot polovico obiskovalcev, ki se na naše festivale vračajo vsako leto. Kar zadeva spodbujanje turistične panoge, je predvsem pomembno dejstvo, da po naših izračunih samo festival MetalDays v Tolminu ustvari več kot 90.000 nočitev, naši obiskovalci zunaj festivalskega območja ter brez nočitev in turistične takse pa ustvarijo za več kot milijon evrov prometa. Pri organiziranju glasbenih festivalov je ključno predvsem zavedanje, da je to tek na dolge proge. V praksi to pomeni, da si hitrega zaslužka ne gre obetati. V prid nam govorijo tudi bogate izkušnje, ki jih imamo z ožjo ekipo, saj seveda olajšajo organizacijo, tudi če gre za nov festival.

Letos pripravljate še festival za privržence blues rocka MotörCity, ki se bo zgodil konec avgusta. Ali lahko rečemo, da je dolina Soče s tem dokončno oblikovala svojo festivalsko ponudbo, ki temelji na kitarskem zvoku?

Organizacija blues rock festivala je bila moja dolgoletna osebna želja, ki je letos končno ugledala luč sveta. Ni skrivnost, da mi je ta žanr glasbe osebno najbliže, zato se festivala zelo veselim. Znana imena blues rock glasbe, seveda z udarnim kitarskim zvokom in ščepcem motorističnega pridiha, bodo končala letošnjo poletno festivalsko sezono. Seveda računamo na to, da bo festival postal tradicionalen in da bo postal vmesna postaja ob sklenitvi poletne motoristične sezone.