Pang namreč obljublja izjemen razcvet Letališča Edvarda Rusjana Maribor. Aerodrom Maribor naj bi že čez nekaj let preštel več potnikov in tovora, kot so ga lani na Brniku, na Štajerskem naj bi kmalu redno pristajalo in vzletalo kar 27 letal. Nečesa podobnega so se v minulem desetletju naposlušali v deželi Mecklenburg-Vorpommern, ki je v prenovo in razvoj nekdanjega vojaškega letališča Parchim vložila kar 55 milijonov evrov. Od leta 2007 tam vihra rdeča zastava z rumenimi zvezdami. Letališče je namreč kupilo kitajsko logistično podjetje Link Global. Direktor Jonathan Pang je Nemcem ponudil 30 milijonov evrov kupnine. Lokalna politika je skakala od navdušenja. Pang jo je prepričal, da bo Parchim postal logistično križišče med Evropo, Kitajsko in Afriko. A polnih tovornih ali potniških letal nikoli ni pripeljal v Nemčijo, z večletno zamudo je zmogel odplačati le 18 milijonov evrov kupnine. Lokalna politika ni obupala nad Pangom in mu je opustila poplačilo dolga. Pang je namreč postregel z novo obljubo: da bo zgradil ogromen duty-free nakupovalni center, v katerega bodo romali milijoni bogatih kitajskih turistov. »Tu bo kot v paradižu,« je napovedoval Jonathan. Tudi ta Pangova obljuba se je razblinila kot milni mehurček. Eden redkih, ki v 18-tisočglavem Parchimu še verjame Pangu, je župan Dirk Flörke. Kitajec ga je zdaj prepričal, da bo vložil več sto milijonov evrov v izgradnjo nekakšnega letalskega mesta. Tudi »mariborski« Pang obljublja kar 300 milijonov evrov težko investicijo. Da mu mariborski župan Andrej Fištravec verjame na besedo, ni treba posebej omenjati.