Na slovenske ceste je zapeljala tretja generacija hyundaija i30. Ta bo sprva naprodaj zgolj s petero vrati, predvidoma septembra bo prodajno pot začel karavan, še letos pa tudi športno obarvana različica N in kupe fastback. »Prepričani smo, da bomo nadaljevali zgodbo o uspehu. i30 je avto za vsakogar, tako za družine, mlajše in mlade po srcu. Oblikovan je po okusu evropskih kupcev,« na temo novega i30, ki ga bodo izdelovali v Nošovicah na Češkem, razvijali in oblikovali pa so ga v Rüsselsheimu v Nemčiji, pravi Marko Kajfež, direktor prodaje in marketinga pri podjetju Hyundai Avto Trade.

Spomnimo, prva generacija je na cesto zapeljala avgusta 2007, druga pa marca 2012. Avto v dolžino meri 4,34 metra, njegov prtljažnik z dvojnim dnom in odprtino za smuči na zadnjem sredinskem sedežu pa od 395 do 1301 litra, v boj za kupce pa se podaja s po tremi bencinskimi (100, 120 in 140 KM) in dizelskimi motorji (95, 110 in 136 KM). Prenos moči na prednji par koles je prek 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega robotiziranega menjalnika z dvojno sklopko (doplačilo pri najmočnejšem bencinarju in najmočnejših dveh dizlih je 1500 evrov). Novost, ki v notranjosti takoj pade v oči, je sredinsko nameščeni zaslon na dotik, ki združuje funkcije navigacije, medija in povezljivosti. Avto je lahko opremljen s številnimi asistenčnimi sistemi, tudi pametnim tempomatom, prvič v hyundaiju je sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. Začetna cena novega i30 je 15.990 evrov (MPI 100 trend), pri čemer ponujajo 2000 evrov promocijskega prihranka. Ko bo naprodaj celotna družina, pričakujejo, da bodo v Sloveniji našli od 600 do 800 kupcev na leto. Za primerjavo: lani so prodali slabih 500 i30. maš