Upal sem, da ga bodo v Hoferju morda opazili in mi ponudili odkup, da bi ga imeli za svoj slogan.

A glej ga, zlomka, kmalu zatem so si ga prilastili, ne da bi me vprašali, ali to smejo. Ker je bil aforizem objavljen na mojem profilu in je bilo jasno, da sem njegov avtor, je po zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah to kraja intelektualne lastnine.

Nekaj časa sem se celo zabaval, ko sem videl, da je postal to njihov glavni slogan. Vendar me je ves čas glodal črv dvoma: ali so si aforizem prilastili v Hoferjevi marketinški službi, ko so ga videli krožiti po omrežju, ali pa si ga je prisvojila kakšna marketinška služba in jim ga mastno prodala. Ker me je to zanimalo, sem jim poslal e-mail s tem vprašanjem.

Niso rekli ne bev ne mev.

Zato sem poslal obširnejše pisemce direktorju slovenskega Hoferja z istim vprašanjem. So si ga prilastili sami ali prek agencije? Nisem dobil drugega odgovora, kot da se zahvaljujejo, ker se zanimam za njihovo podjetje, in da bodo pismo posredovali pristojni službi. Verjetno njihovemu marketingu, kjer so aforizem ukradli, in ni čudno, da nisem dobil še nobenega odgovora.

Ničesar ne zahtevam v zameno za aforizem. Samo vedel bi rad, kdo je tat.

Ponudil bi jim še nov slogan: Več kot nefer. Hofer.

Lahko jim ga naredim tudi za Gorenjsko: Švoh ofer je Hofer.

Mogoče bom zdaj izvedel, kdo je tat.

Bogdan Novak, Šentvid pri Stični