Naj takoj potolažimo tiste, ki jim X6 ni pri srcu – da, subjektivno gledano avto seveda ima kar nekaj pomanjkljivosti. X6 je pač eden tistih štirikolesnikov, ki s svojo obliko razdvajajo. Nekateri so vanj zaljubljeni, drugim nikakor ni všeč, vmesne poti pri njem ni. Tisti, ki jim ni všeč, bi tako hitro našteli vrsto minusov. Poleg najbolj očitnega in že omenjenega vezanega na obliko, za katero smo slišali že vrsto žaljivk, največkrat pa se obregnejo ob to, da deluje gromozanski, bi tako v prvi vrsti lahko omenili kljub ogromnim meram (dolžina 4,91 metra, širina 1,99, višina 1,7) precejšnjo neuporabnost v smislu prostornosti potniške kabine. Čemur se niti ne da oporekati – dejstvo pač je, da bi težko našli avto podobnih mer, ki na zadnji klopi ponuja tako malo prostora, predvsem za glavo, tako da je ta bolj ali manj uporabna le za otroke. A po drugi strani temu niti ni treba oporekati! Da bi mu to namreč očitali in šteli v minus, bi bilo podobno, kot bi družinsko neuporabnost očitali kakšnemu ferrariju. X6 je pač kupejevski SUV, namenjen posameznikom ali parom, ki si želijo, recimo temu, oblikovno atraktivnejši X5, kdor potrebuje prostor tudi zadaj, pa mu je pač v tem rangu namenjen slednji. Ne nazadnje, saj so tudi sicer kupejevske različice avtomobilov manj uporabne od limuzinskih in še posebej karavanskih iste sorte, pa se ob to nihče ne obregne. In kljub temu tudi dražje – seveda, cena, še ena stvar, ki jo nasprotniki X6 radi izpostavijo, češ da je uporabnejši X5 ugodnejši. No, o konkretni ceni kasneje, del odgovora pa je le nekaj vrstic višje… In mimogrede: prtljažnik X6 je s 570 osnovnimi litri precej uporaben.

Različica M50d je torej tista, ki bo ljubitelje še dodatno navdušila, druge pa kvečjemu dodatno zmotila. A če smo vsi vsaj malo pošteni, gre za pravi avtomobilski biser, od prvega do zadnjega centimetra, kosa usnja in šiva v prestižni notranjosti, od prvega do 381. konja (ali 280. kilovata) v 3-litrskem dizelskem motorju, od prve do tretje turbine, kolikor jih premore. Kombinacija vsega je popolna, za nameček pa je kljub vsej moči X6 lahko tudi udobna avtocestna križarka, kar pri mnogih podobno močnih in športnejših izvedenkah avtomobilov včasih pošteno pogrešamo. Če ga vozimo resnično mirno, ob tem porabi tudi manj kot 10 litrov dizla na 100 kilometrov vožnje, če tu in tam vsaj malo preizkušamo pospeške (z mesta do stotice na primer kljub temu, da gre za krepko več kot dve toni težak avto, znaša le 5,2 sekunde), kolikor na običajnih cesta pač lahko, pa se poraba ustavi pri slabega 10,5 litra. Kar je, upoštevajoč velikost in težo, še vedno lepa številka.

No, »lepa« številka pa se pojavi tudi pri ceni. Ne, ne gre se slepiti, BMW X6 M50d je posebnež, ki si ga lahko privoščijo redki, in s ceno 102.900 evrov dejansko pregrešno drag. A najlažje je vsakemu tako dragemu avtomobilu ali kakšni drugi luksuzni dobrini očitati visoko ceno. Težje pa je marsikdaj vse skupaj argumentirati. Znotraj objektivnih meril tudi v primeru našega testneža…