Predstavlja octavia konec nekega sklopa prenov ali začetek novega cikla?

Začeli smo z modelom superb, ki je dobil povsem novo oblikovanje, to se zdaj prenaša na druge modele. Sledil je kodiaq, zdaj je prišla na vrsto octavia, sledili bodo citigo, rapid, povsem nov pa bo tudi naš drugi SUV yeti. Ta bo šel v povsem novo smer in s tem bo dejansko izpopolnjena vsa naša paleta. Bo bolj masiven, oglat, čistejših linij.

Naj kaj ste pri prenovi octavie posebno pazili?

Navezovali smo se na tradicijo češke industrije kristala, zato smo spremenili veliko steklenih delov oziroma dodali nove. Posebej smo pazili na podrobnosti, pri sprednjih lučeh prenovljene octavie boste na primer lahko opazili nekakšne »trepalnice«. Želeli smo, da bo izražala več moči in dinamike, predvsem pa da bo še prijaznejša do uporabnika.

Toda mar ni teh sistemov že malce preveč v vsakem novem vozilu?

Da in ne. Enostavno moramo iti s časom. Škoda se je razvila v znamko, od katere kupci pričakujejo veliko za svoj denar, to jim ponujamo tudi zdaj. Čas in navade kupcev nas silijo, da ponudimo, kar avtomobilska industrija ta trenutek premore, kupec se potem sam odloči, kaj dejansko si želi. A kolikor vidimo, je teh sistemov vedno več, ker jih dejansko kupci tudi uporabljajo. Dobrega nikoli ne more biti preveč, vsaj v octavii ne, s tem pa samo sledimo naši filozofiji. In ne pozabimo, ta avtomobil v veliki meri uporabljajo družine in potrebe sodobnih družin so zdaj malce drugačne, kot so bile še pred nekaj leti.

Kdaj lahko pričakujemo tudi nov koncernski 1,5-litrski motor v prenovljeni octavii?

Ta motor bodo seveda dobili tudi naši modeli, v octavii na primer konec letošnjega leta, na voljo bo tudi v novem yetiju, a ta bo imel še več novosti, tudi motornih, več pa trenutno še ne moremo povedati.

Ali Škoda ne postaja preveč podobna Volkswagnu? Verjetno tam niso najbolj veseli, da imate v ponudbi avtomobil, kot je nova octavia?

Ne, oboji ciljamo na povsem drugačne kupce, vsaka znamka sledi svojemu konceptu, naš glavni adut je nekakšna »paketna prodaja« in ne nagovarjamo kupcev, ki so bolj privžrenci Volkswagna. Seveda smo zelo hvaležni matični znamki za vse dobre stvari, ki jih lahko dobimo na ta račun, Škoda s tem ogromno pridobi. Bo pa v prihodnje vse vedno bolj odvisno od okusa kupcev, ne od znamke same. V vsakem primeru pa pri nas dobijo vrhunsko kakovost. az