V levem kotu pod odrom se je sekstetu med muziciranjem na odru z veliko mero občutka pridružil še trio oOo. Obstoječi sestavi inštrumentov na odru so dodali še dve kitari, saz – armensko brenkalo, saksofon, set bobnov, elektronski generator zvokov in glas. Tako je zdaj nonet KoroOomač prijetno presenetil, popeljal v novo doživetje in popestril že tako pester glasbeni dogodek.

Kot so se tiho prikradli oOo, se je skupina Koromač skoraj neopazno umaknila v zaodrje ali postala del občinstva. Pozornost se je preusmerila v levi kot pod oder, kjer je trio nadaljeval samostojni nastop in predstavil nekaj skladb z zadnjega albuma z naslovom oOotroOoške, ki je izšel v preteklem mesecu. Besedila ponarodelih otroških pesmi (Mravljica požrešnica, En hud pesjan je živel…) so prirejena tako s konvencionalnimi alterrockovskimi prijemi kot s povsem odprto formo eksperimentalnega zvočnega okolja. Ta se med drugim poigrava z grlenim prepevanjem in išče pot tudi v različnih glasbenih etnotradicijah z vseh vetrov. V zaključku tria oOo se je na oder vrnil Koromač, ki pa mu ni uspelo ponoviti izrednega nastopa iz uvoda.

Po premoru je sledil Zaperlipopette!, četverica iz Basla, odeta v živobarvne kostume, zakrita z maskami, ki nas je zvabila na glasbeno-gledališki vrtiljak. Zvočna kulisa je delovala čvrsto in usklajeno. Z dovolj globokim basom in melodično linijo je lahko kitara rezala kratko in jedrnato, se spustila v dir, nas zasula z zvočnim zidom in se v naslednjem trenutku prepustila melodiji. Z naivnimi, otroškimi melodijami je glasba ves čas sovpadala z dogajanjem na odru. Vložki skupinskega ploskanja so prispevali k dinamičnemu in raznolikemu ritmu. Zbor glasov je proizvajal vesele napeve, vzklikal slastne parole in se razvijal v vesele pesmice. Manjkalo ni niti pravljičnih pripovedi. Do konca nastopa nam je zasedba Zaperlipopette! zazibala tla pod nogami, nas predrugačila v veselo otroško druščino, ki nikakor ne želi domov z najboljšega praznovanja rojstnega dne. Kako le? Na odru so se nam ob pici, špagetih s kečapom in ob ognjemetu pridružili metulji, medvedi, superheroji, hišni ter drugi namišljeni ljubimci. Ti so nas zasipali s konfeti in drugimi mehkimi predmeti, ki smo jih zmetali nazaj na oder takoj, ko je popustilo začetno presenečenje. Groteska v najboljši maniri commedie dell'arte, gledališča absurda po vzoru Danila Harmsa, s pridihom dadaistične antiumetnosti.

Odlično pripravljen dogodek, tako vsebinsko kot tudi izvedbeno.