»Kot je nekoč zapisala nizozemska deklica Loesje: "Vse se spreminja ves čas in ves čas je tako." Četrta industrijska revolucija oziroma digitalna preobrazba za nas torej ni nobeno presenečenje; res pa je, da se mnogi potrebe po bistvenih spremembah v poslovanju začenjajo zavedati šele zdaj. Sodobne tehnologije nam lahko marsikatero opravilo zelo olajšajo, in pri poslovanju je to še posebej očitno. Poleg tega spreminjajo načine, kako potencialni kupci izvedo za izdelke in storitve, kako prihajajo v stik s podjetji, kako pričakujejo, da se ta odzivajo na njihove pobude in kako je treba skrbeti zanje po nakupu. Prodaja in marketing sta se, skratka, v celoti bistveno spremenila – in pametno podjetje lahko vse to obrne sebi v prid. Osnova je seveda sodoben sistem za CRM, ki ga po našem prepričanju danes potrebuje prav vsako podjetje,« poudarja Peter Ladič, direktor podjetja.

Ekipa Intere trenutno šteje 20 ljudi, za njimi pa je dobro leto. Lani so ekipo okrepili za pet sodelavcev razvojnikov. »Presegli smo mejo 5.000 uporabnikov naših storitev in ponovno dosegli več kot 20-odstotno rast prihodkov. Poleg tega nam je naš Intrix CRM uspelo nadgraditi z na trgu edinstveno prilagodljivo mobilno aplikacijo. Nenehen razvoj je za našo ekipo odločilnega pomena, saj smo prav vsi po duši raziskovalci, seveda vsak na svojem področju,« je zadovoljen Ladič.

»Veseli me, da so tudi slovenska podjetja v novih tehnologijah končno prepoznala svoje priložnosti in da v njih vidijo konkretne koristi, ne več samo stroškov. Pred desetimi leti smo podjetja še morali učiti o tem, kaj je sploh CRM (upravljanje odnosov s strankami). Današnji vodilni (in zaposleni) pa so večinoma zelo na tekočem z novimi tehnologijami in se zavedajo sprememb, ki jih je treba sprejeti. S tega vidika nam je sedaj precej lažje in naš Intrix CRM je, kot rečeno, vedno bolj iskan.«

»Izbor Zlata nit ima zame prav poseben pomen, saj gre za zelo referenčen izbor, komisija pa je sestavljena iz vrhunskih strokovnjakov. Dobremu počutju ekipe v Interi namreč posvečamo veliko pozornosti. Stres, cinizem in nezadovoljstvo vedno obravnavamo kot kritične kazalnike potrebe po ukrepanju, spremembah. Vnovična, že osma zaporedna uvrstitev v finale je potrditev, da smo še vedno na pravi poti. Lepo je spremljati ocene in naš napredek v primerjavi s preteklimi leti. Med naše najpomembnejše vrednote poleg skrbi za naše naročnike in skrbi za naše družine (člani naše ekipe smo stari med 20 in 39 let, kar pomeni, da imamo skupaj veliko majhnih otrok) vsekakor sodi tudi skrb za sodelavce.

V Interi se močno zavedajo pomena talentiranih ljudi, zato jih skušajo prepoznavati že med šolanjem. Glede na to, da so profili naše ekipe zelo iskan kader, se deloma res srečujemo z izzivom, kako privabiti nove ljudi. Zelo hitro smo ugotovili, da je za nas najboljša pot, da poiščemo talente že v času študija in jih vključimo v naše procese, jim prenašamo znanja in izkušnje in jih kasneje seveda zaposlimo. Sam menim, da ima Slovenija ogromno talentov, res pa je, da jih ogromno tudi odide v tujino. Več bi morali narediti za to, da jih obdržimo, da se jim omogoči normalno okolje za življenje, predvsem pa normalno materialno stabilnost.« Ladič je komentiral tudi ugotovitve Zlate niti o tem, da »gredo zaposleni po 41. letu v neke vrste zimsko spanje, saj ne čutijo več potrebe po izobraževanju in strokovnem razvoju. »Osebni razvoj ali "hibernacija" je predvsem odločitev posameznika. Okolje, v katerem dela, ga lahko pri tem seveda pomembno zavira ali spodbuja. Nenehno motiviranje kadrov za razvoj je ena najpomembnejših nalog vodstva podjetja in če je to del vrednot v podjetju, se za razvoj zaposlenih, ne glede na njihovo starost, ni bati.«