Nismo si še odpočili od pogleda na velikega robotskega tigra, na katerem je v areno stadiona pred dvema letoma prijahala pevka Katy Perry, in tudi ne od politično obarvanega nastopa Beyonce lani, že smo pri Lady Gaga. Na priložnost, da bo nastopila v premoru končnice ameriškega nogometa, bolj znane kot Super Bowl, je pevka čakala vse od otroštva, gledalcem pa obljublja šov, ki bo ostal v spominu še dolgo po tekmi. »To načrtujem že od svojega četrtega leta in natančno vem, kaj bom naredila,« je izjavila Lady Gaga, ki je na Super Bowlu doslej zapela le himno. To bo letos pel country zvezdnik Luke Bryan.

Po nekaterih napovedih bo Lady Gaga del nedeljskega nastopa izvedla kar s strehe stadiona NRG v Houstonu v Teksasu, kjer se bosta pomerili letošnji finalni ekipi Patriots in Falcons. Mogoče pa je, da si bo vzela tudi čas za kritiko Donalda Trumpa. Oder bo popolnoma njen in si ga ne bo delila z nobeno drugo glasbeno zvezdo, kot se je to dogajalo z nekaterimi nastopajočimi v preteklosti, prebrodila je tudi peticijo, v kateri je več kot 50.000 ljudi zahtevalo, da namesto nje na Super Bowlu nastopi hiphop skupina Migos. Člani Migosa so bili pripravljeni, organizatorji ne. Lady Gaga tako ostaja.

Največji oder in TV-dogodek

Lady Gaga se bo 5. februarja pridružila največjim glasbenim izvajalcem, ki jih je doslej že doletela čast 12-minutnega nastopa na Super Bowlu, od Princea in Michaela Jacksona, ki se je izstrelil iz tal, do U2, Madonne in Janet Jackson, ki je za veliki finale Justinu Timberlaku, s katerim je nastopala, s tem pa tudi vsemu svetu, pokazala bradavičko, ki ji je ušla iz nedrčka. Nastop na Super Bowlu so sanje vsakega glasbenika, saj gre za največji oder na svetu. Na tribunah stadiona se zbere okoli sto tisoč ljudi, televizijski prenos pa spremlja še kakih 110 milijonov Američanov, kar pomeni tudi, da gre za najbolj gledan televizijski program. Med prvimi 20 televizijskimi vsebinami je s svojimi milijoni doslej vsa mesta zasedal prav Super Bowl, ušlo mu je samo eno, ki ga je moral odstopiti zadnji epizodi televizijske serije M*A*S*H, ki si jo je ogledalo 106 milijonov ljudi.

Ker Super Bowl gledajo gledalci vseh starosti in izobrazbenih struktur, nekateri zaradi športa, drugi zaradi šova, je to tudi dogodek, ki pritegne največje televizijske oglaševalce. Oglasi so tako kot nastop glasbenikov dogodek že sam po sebi, zato je to tudi priložnost za izjemne zaslužke televizije. Tokrat bo to televizija Fox, ki bo Super Bowl prenašala. Cena predvajanja enega samega 30-sekundnega oglasa – med reklamami se znajdejo promocije filmov, serij in različnih prehranskih izdelkov in avtomobilov – je lahko tudi več kot pet milijonov dolarjev, da stroškov snemanja oglasov, namenjenih posebej za Super Bowl, niti ne omenjamo. Najdražji med njimi, in sicer za Chrysler, je na primer stal kar 12,4 milijona dolarjev.