Sestri Petra Sušnik in Tina Sušnik Colarič se s področja oblikovanja nakita nista nikjer izobraževali, obiskali sta le nekaj enodnevnih tečajev oblikovanja, vendar pa že osem let navdušujeta s svojimi izdelki. Materiali, ki so všeč mladima oblikovalkama, so predvsem kristali swarovski, dragi kamni, alkantara in plemenite kovine. »Ljubiva bleščeče in kaj je bolj bleščeče kot dragi kamni, torej diamanti, rubini, safirji in seveda kristali swarovski,« prizna Petra in doda: »V vsak kos nakita dava delček sebe, ko ga ročno izdelava z veliko mero natančnosti, truda in časa, kar pa odtehta zadovoljstvo osebe, ki ga nosi.« Tako kose izdelata tudi po željah stranke in zagotovo je to tudi razlog, da se stranka počuti še bolj posebno in edinstveno.

Z oblikovanjem nakita sta se po malem igrali že od najstniških let, vendar, kot pravita, prave ideje, ki bi ju zasvojila in v katero bi popolnoma verjeli, nista našli. Do pred kratkim, ko sta dobili čudoviti ideji, ki sta se jima zdeli tako drugačni in sveži. Potreben je bil le še čas, da sta vse raziskali in našli rešitve za to, kar sta si zamislili. »Kristali swarovski naju navdušujejo že vrsto let, zato sva jih uporabili v svoji kolekciji Crystal Lady. Ker si že od nekdaj želiva biti drugačni, se je Petri porodila ideja o multifunkcijskih dodatkih,« pove Tina in nadaljuje: »Nakit je bil ustvarjen za močno novodobno žensko, ki ne pozna omejitev, ki želi izstopati iz množice in biti drugačna. Crystal Lady ti da svobodo, saj dodatke uporabiš na neskončno načinov in si lahko vsak dan drugačna.« Modni dodatki, ki sta jih oblikovali sestri Sušnik, so narejeni kot magnetna broška in omogočajo, da jih lahko pritrdiš na kateri koli kos oblačila, na obutev ali klobuk ter tako popestriš svoj modni videz. Linijo sestavljajo ogrlice, ovratniki, naramniki. »Posebnost pri ovratnikih in naramnikih je, da verižico lahko iztakneš in jo samostojno uporabiš kot ogrlico ali zapestnico, saj ti podariva tudi zaponko oziroma obesek.«

Svet je postal kopija vsega

Pod blagovno znamko Diamontina sta izdelali tudi kolekcijo iz dragih kamnov, ki pa jo bosta tržili predvsem v tujini. »Na srebrni verižici je ročno izdelana steklenička, v kateri je ujetih 77 dragih kamnov. Vsebino – diamanti, safirji, rubini – izbere stranka sama. Ogrlica tako predstavlja žensko, ki na zunaj deluje krhko, a znotraj se skriva prava moč in vrednost, kot v steklenički. Zato tudi slogan blagovne znamke Dragocena si (You are Precious). Omenjeni kolekciji, ki sta ugledali luč sveta decembra lani, sta bili narejeni za tuje trge. »Že sedaj se prodajata na svetovni platformi za oblikovalce Etsy. Želje so, saj je nakit drugačen, verjameva, da bo pritegnil ženske po svetu,« pove sogovornica, ki tudi opaža, da domači trg premalo podpira predvsem slovenske mlade oblikovalce. »Bodimo bolj drzne, bodimo edinstvene, to je za naju novodobni 'must have' – tvoja unikatnost. Izraziti sebe v vseh pogledih, tudi pri izbiri nakita,« še povesta sogovornici, ki opažata, da je svet postal kopija vsega. »Vendar se trend obrača, predvsem pri mladih. Veliko bolj smo začeli posvečati pozornost ročnemu delu in domačemu oblikovanju ter z nakupom podpirati domače oblikovalce, ki prinašajo drugačnost in kakovost.«

Sestrama pa se, kot kaže, odpirajo vrata tudi v tujino. »Najine objave na instagramu so že pritegnile pozornost tuje stilistke. V dogovoru sva tudi s slovenskimi in tujimi blogarkami. Za zdaj še iščeva prave prodajne poti, najina želja pa je, da bi se nakit prodajal v butičnih prodajalnah z visoko modo, saj gre za nakit višjega cenovnega razreda,« še pove Petra Sušnik.