Nočna mora v trgovini in med sestavljanjem doma

Po izsledkih, ki so jih izvedenci že lani objavili v časniku Wall Street Journal, takoj, ko vstopite v trgovino, le-ta postane za pare prava nočna mora. In to zato, ker potlačene težave v razmerju med izbiranjem pohištva privrejo na plan. Nekateri pari se začnejo prepirati celo za kavč, ki niti enemu niti drugemu ni všeč! Pod črto pa je vsaka taka razprava dejansko odsev občutja, kako (ne)pomembni smo za svojega partnerja. Po mučnem izbiranju pohištva gredo stvari samo še navzdol, ko ga začnemo sestavljati. Zaradi očitkov nežnejših polovic o nesposobnosti močnejšega spola pri tem (lahkem?) opravilu se je velikih kosov Ikeinega pohištva v Ameriki že prijel nelaskav naziv »morilci soprogov«.

Vse možnosti za krasno nakupovalno izkušnjo

V Ikei ob teh izsledkih seveda niso ostali tiho. Razložili so, da ponujajo za ugodno nakupovalno izkušnjo brez stresa več možnosti. Še preden obiščete trgovino, si lahko izdelke ogledate v spletnem katalogu ali mobilni aplikaciji, in se pripravite na nakup. Pari se lahko po ogledu pohištva v živo o končni izbiri v miru pogovorijo v Ikeini restavraciji. Potem pa imajo tri možnosti: da kupljeno blago sami odpeljejo domov in ga sestavijo, da naročijo dostavo (nekatere izdelke je mogoče kupiti tudi po spletu) ali pa se odločijo tako za dostavo kot tudi za montažo izbranega pohištva na domu. Vse te možnosti naj bi zadoščale za krasno nakupovalno izkušnjo, so prepričani v Ikei.

Ikeina kampanja Nakupovalna terapija

Zgodba o partnerskih prepirih zaradi Ikee pa ima še nadaljevanje. Letos so se v tem švedskem velikanu odločili, da bodo na malce nenavaden, celo humoren način pomagali tistim s težavam v razmerju. Pravzaprav je to nekoliko ironično – glede na omenjene ugotovitve o slabem vplivu Ikee na partnersko zvezo. V kampanji Nakupovalna terapija je podjetje preimenovalo svoje izdelke tako, da ustrezajo najpogosteje na spletu iskanim težavam v partnerskih in družinskih razmerjih na Švedskem. Postavili so celo spletno stran ikearetailtherapy.com, kjer jih je mogoče pod temi »novimi« nazivi tudi kupiti. Če torej na Googlu poiščete »He doesn't want to move in together« (noče, da se preseliva skupaj), rezultati iskanja vključujejo tudi držalo za zobne ščetke z enakim imenom. Pod iskanjem »My partner snores« (moj partner smrči) najdete denimo dnevno posteljo, pod »He doesn't text back« (ne odgovori mi na sporočilo) pa USB-polnilec.

Zelo domiselno, Ikea!

Vir: www.huffingtonpost.com