Za slovenske razmere so avtomobili z dolžino okoli petih metrov pravi velikani in nekaj podobnega je tudi hyundai grand santa fe, ki že po imenu daje slutiti, da je pravzaprav podaljšana različica športnega terenca santa feja. Od njega je daljši 20 centimetrov, kar pomeni, da se dolžinski meter ustavi pri številki 490. To obljublja predvsem veliko prostora na zadnji klopi in skupno sedem sedežev, pri čemer sta dva v tretji vrsti namenjena prevozu otrok, saj je za kolena odraslih enostavno premalo prostora.

»Veliki športni terenec je na slovenskem trgu prisoten od leta 2014, zdaj pa je napočil čas za oblikovno in tehnološko prenovo. Grand santa fe je največ, kar Hyundai ponuja med športnimi terenci. Obilica prostora je zato samoumevna, prav tako kopica varnostnih sistemov, med katerimi velja izpostaviti radarski tempomat s sistemom za preprečevanje naleta in senzorjem za zaznavanje pešcev. Kot pomoč pa je mogoče imeti tudi sistem samodejnega bočnega in vzvratnega parkiranja,« je ob predstavitvi povedal Marko Kajfež, direktor prodaje in marketinga pri podjetju Hyundai Avto Trade. Grand santa fe je na voljo v kombinaciji zgolj z enim motorjem, in sicer 2,2-litrskim dizelskim štirivaljnikom z močjo 147 kW (200 konjev), za prenos moči na vsa štiri kolesa pa skrbi 6-stopenjski samodejni menjalnik. Sistem lahko samodejno in odvisno od vremenskih razmer do 50 odstotkov navora usmeri k zadnjima kolesoma, ob vožnji na spolzki podlagi, na primer v blatu, snegu ali na ledu, pa je mogoče izbrati izključno štirikolesni pogon. Najvišja hitrost športnega terenca je 201 km/h, pospešek do stotice pa je 10,3 sekunde. Obljubljena povprečna poraba goriva je 7 litrov (posoda za gorivo pogoltne 71 litrov, kar obljublja doseg okoli 1000 kilometrov), izpusti ogljikovega dioksida pa so 184 g/km. Potrebam družine primeren je tudi prtljažnik z osnovnimi 643 litri in ob podrti zadnji klopi 1842 litri.

Osnovna cena različice 2,2 CRDi limited je 48.600 evrov, del serijske opreme pa so tudi ksenonski žarometi, prednji in zadnji parkirni senzorji, dvopodročna samodejna klimatska naprava, potovalni računalnik, usnjeno oblazinjenje in ogrevanje prednjih sedežev. Nadgradnja je stopnja opreme impression za 54.870 evrov, kar dodatno prinaša tudi električno pomično panoramsko streho, biksenonske žaromete, spominsko nastavitev voznikovega sedeža, sistem za aktivno pomoč pri parkiranju, pametni ključ, električno pomična prtljažna vrata, radarski tempomat in sistem kamer za 360-stopinjski pogled. Na leto naj bi prodali od 20 do 30 grand santa fejev. maš