Včerajšnje odprtje Pulse Arene, novega tipa igralniške zabave v Evropi, je plod sodelovanja novogoriškega Hita in Interblocka oziroma njunih prvih mož Dimitrija Picige in Joca Pečečnika. Nova oblika igralniške ponudbe, ki je dobila prostor v nekdanji Perlini diskoteki, združuje najnovejše trende igralništva, interaktivnost in zabavo. Cilja predvsem na goste iz Slovenije, Italije in Avstrije, stare od 18 do 36 let, ki jih doslej igralničarjem ni uspelo zvabiti v svet igralnih avtomatov in preizkušanja sreče. Hit je v obnovo prostorov vložil 850.000 evrov, vložek Interblocka v igralne postaje in tehnologijo je še nekoliko večji. Na leto naj bi se jim to obrestovalo z vsaj milijon evrov višjimi prihodki. Dobiček od poslovanja si bosta Hit in Interblock delila na pol.

»Januarja letos sva se srečala z Jocem Pečečnikom. Vprašal me je, ali imam kakšen prazen prostor in kakšen segment, ki nam ne uspeva. Imeli smo prostor nekdanje diskoteke Hook in težave s starostno strukturo obiskovalcev,« je pred včerajšnjim odprtjem začetke razložil odhajajoči predsednik uprave Hita Piciga. V manj kot enem letu so naložbo izpeljali, zanimanje po Picigovih besedah že presega pričakovanja. »Gre za novo obliko preživljanja prostega časa mladih ob glasbi, igri in gostinski ponudbi. Ponujamo žive igre, igre na avtomatih, nastope glasbenikov, športnih plesalk,« je pojasnil vodja Pulse Arene Rok Dakskobler. Na velikih zaslonih bo mogoče spremljati zabavne oddaje in športne dogodke, bistvenega pomena pa so krupjeji. Slednji ne bodo več le izvajalci iger, temveč postajajo animatorji. Pri njihovem izobraževanju so denimo na pomoč priskočili igralci novogoriškega gledališča.

Pulse Arena je prva tovrstna igralniška ponudba v Evropi nasploh. Podobne tri igralnice je Interblock odprl v Kanadi, v naslednjih dneh jo bo odprl v Las Vegasu. »Od povsod prihajajo spodbudni podatki,« je pojasnil Jurij Korenc iz Interblocka, ki je Hit izpostavil kot dobrega partnerja. Ali to pomeni, da jih zanima tudi Hitov delež, ki bo po spremembi igralniške zakonodaje naprodaj? »To morate vprašati druge,« je bil Korenc včeraj kratek.

Hit je v letošnjih enajstih mesecih po neuradnih podatkih za 8 odstotkov presegel lanskoletne rezultate glede realizacije in obiska. Na letni ravni se nadejajo štiri odstotke višjih prihodkov in pet odstotkov več obiska glede na lanskoletne rezultate. Piciga je znova poudaril, da na njegova vrata še ni potrkal nobeden od morebitnih kupcev Hita.