Očala so glede na današnjo ponudbo videti precej običajno. Snemanje omogoča majhna kamera, nameščena v okvirju, ki jo aktivirate s pritiskom na gumb. Ta je nameščen blizu leve sence. Posnamete lahko desetsekundni video, med snemanjem pa na očalih utripa lučka, ki naj bi oteževala skrivno snemanje. Med polnjenji lahko posnamete približno sto videoposnetkov, očala pa snemajo, tudi če telefona nimate v bližini.

Očala so povezana z aplikacijo snapchat, znano po tem, da se njena sporočila, fotografije in videoposnetki samodejno izbrišejo, ko si jih prejemnik ogleda, in filtrih, ki naš obraz popolnoma spremenijo ali ga okrasijo z rožami in poslikavami.

Posnetki se shranijo v aplikacijo, ki (kot pri posnetkih, zajetih z mobilnim telefonom) omogoča obdelovanje videoposnetkov, shranite pa jih lahko tudi v spomin mobilnega telefona.

Pristnejše (po)doživljanje trenutka

Čeprav se zdi, da je nadomeščanje kamere na telefonu s kamero na sončnih očalih le pot z dežja pod kap, očala omogočajo, da ste v trenutku, ki si ga želite zapomniti za vedno, vsaj nekoliko bolj navzoči.

»Tudi pri ogledu posnetka z očal je izkušnja pristnejša, lažje se vrneš v tisti trenutek. Posnetki so bliže resničnosti, ogled pa zares oživi takratna čustva,« je zapisal novinar New York TimesaFarhad Manjoo. To pripisuje načinu snemanja, saj pri očalih ne moremo prilagajati tega, s kakšne razdalje bomo nekaj posneli. Posnamemo preprosto tisto, kar vidimo. »Ti posnetki ne idealizirajo sedanjosti,« je dodal Manjoo.

Novost, ne tehnološka revolucija

Novost je navdušila mnoge, pri Snapu pa so za vznemirjenje poskrbeli predvsem s tem, da je zaloga očal omejena. V ZDA jih prodajajo v avtomatih, pred katerimi so sredi novembra nastajale dolge vrste. Nekateri so tako za očala, za katera so odšteli približno 120 evrov, morali čakati tudi več kot šest ur.

To seveda niso prva očala s takšnimi sposobnostmi. Prodajo pametnih očal je leta 2014 začel Google, uporabniki pa so z njimi lahko elektronska sporočila pošiljali z glasovnimi ukazi in fotografirali z mežikanjem. A zaradi nenavadnega »vesoljskega« dizajna in vprašljivega varovanja zasebnosti očala na trgu niso doživela velikega uspeha. Google jih je zato na začetku leta 2015 tudi nehal prodajati. Ta neuspeh je morda razlog, da pri Snapu nimajo prevelikih pričakovanj, saj dokaj nizka cena nakazuje, da na očala gledajo kot na novost, ne pa tehnološko revolucijo, ki bi spremenila virtualni pogled na svet.