A še pred volitvami so bile napovedi bistveno drugačne. V primeru Trumpove zmage je večina udeležencev pričakovala padec delnic in šibkejši dolar. Vendar pa so bili trgi v primerjavi s časom, ko so Britanci odločali o brexitu, vseeno manj »naviti« kot tokrat. To je morda eden od razlogov, da na borzah ni bilo negativnega odziva.
Drug dejavnik zna biti prvi Trumpov govor. Pomirjujoči toni so namreč dali znak, da bodo povolilna retorika in verjetno tudi poteze novega predsednika drugačne od njegovih predvolilnih napovedi. Pri tem ne gre zanemariti, da so ekonomisti nekatere njegove predloge še pred razpletom volitev ocenjevali kot pozitivne, analitiki pa so njegovo zmago ocenjevali kot pozitivno za nekatere panoge.
Zato je v dneh po volitvah na borzah tudi nastala večja rotacija denarja v te panoge. V primeru, da bi po volitvah slavila Clintonova, bi bila pod pritiskom predvsem farmacija, saj je kandidatka v svojih nastopih zagovarjala večji nadzor nad cenami, zdaj pa so vlagatelji za farmacevte postali bolj optimistični. Delnice farmacevtov so tako poskočile.
Lahko bi rekli, da so vlagatelji sicer doživeli manjši šok, vendar so postali optimistično razpoloženi. Zdaj se iščejo priložnosti v posameznih panogah, vendar pa obdobje povečane volatilnosti verjetno še ni mimo.
Ne gre samo za negotovost glede Trumpove politike, kjer je iz predvolilnih govorov res težko razbrati, kaj bo storil, še toliko bolj, ker bo za posamezne ukrepe moral sodelovati tudi s senatom in kongresom. Na splošno bi ocenili, da je leto 2016 vse bolj prelomno. Prvič, zgodovinsko gledano se obdobje hegemonije ZDA končuje. Konec hegemonije ene velesile je v preteklosti vedno prineslo obdobje večje turbulentnosti. Drugič, ljudje so očitno razočarani nad trenutnim političnim stanjem in globalizacijo ter se obojemu upirajo. Ponovno to pomeni, da se obetajo večje ekonomske in politične spremembe, s tem pa tudi obdobje negotovosti. In tretjič, leto 2016 je izredno slabo za anketna podjetja oziroma napovedovalce političnih rezultatov. Očitno so družbeni mediji spremenili okolje in predvidljivost vedenja volilcev.