Na informativni poziv Občine Bovec za delo na žičniških napravah in v restavraciji v javnem zavodu se je za 37 delovnih mest prijavilo 66 ljudi. Od tega se je šest kandidatov zanimalo za mesto vršilca dolžnosti direktorja zavoda.

Zadovoljni z izborom vodstva

»Po pregledu kandidatov smo ugotovili, da bi lahko s pretežno kakovostnim kadrom iz lokalnega okolja zapolnili skoraj vsa delovna mesta,« je povedal podžupan Davor Gašperčič, ki je zadovoljen z doslej opravljenim delom. Zadovoljni so tudi z izborom vršilca dolžnosti direktorja, ki bo družbo vodil v zimski sezoni, zatem pa bodo pripravili razpis za direktorja. Marijan Skornišek izpolnjuje vse pogoje za opravljanje te funkcije, ima pridobljene vse potrebne certifikate, ustrezne reference in izkušnje s področja vodenja smučišč. Sedaj je odleglo tudi županu Valterju Mlekužu, ki pravi, da so z ustanovitvijo javnega zavoda izbrali edino mogočo pot. Župan tudi pričakuje, da bodo pravočasno pridobili vsa potrebna dovoljenja za začetek delovanja. Za prvo leto delovanja bodo javnemu zavodu Sončni Kanin iz proračuna občine namenili 300.000 evrov.

V Bovcu načrtujejo, da bi žičniške naprave zavrteli v začetku decembra, seveda če bo na našem edinem visokogorskem smučišču dovolj snega. Trenutno je na višini 2200 metrov od 30 do 40 centimetrov debela snežna odeja. Danijel Krivec, predsednik občinske komisije za oživitev kaninskega smučišča, je zadovoljen, da so dobili skoraj vse ključne kadre za delovanje sistema žičnic na Kaninu, obenem pa poudarja, da nimajo veliko časa. Najkasneje bo treba žičnice po skoraj triletnem prisilnem premoru zavrteti med prihajajočimi božično-novoletnimi prazniki.

Dela na napravah se končujejo

Kot nam je povedal Jože Duhovnik, direktor družbe Dr. Duhovnik, so dela v glavnem končali. Izkušeni delavci Kaskaderja iz Spodnje Kanomlje na Idrijskem opravljajo še zadnje posege na napravah na smučišču. »Dela je še za dober teden dni. Nato bomo zapustili zahtevno delovišče v visokogorju,« razmišlja direktor Peter Poljanec, ki ne pozabi poudariti, da so delali v snegu, ledu, vetru in dežju. Prav tako spomni, da so za uresničitev posameznih del našli edinstvene rešitve pri prevozu raznih delov iz doline na višino skoraj 2300 metrov. In kar je najpomembnejše: ob tako zahtevnem delu ni bilo nesreč.

Trenutno v bovški občini končujejo finančno konstrukcijo pri obnovi Kanina in poskušajo pri proizvajalcih opreme doseči morebitne popuste. Dela naj bi po prvotnih izračunih stala 5,9 milijona evrov. Zaradi potrebnih dodatnih del bo ta številka zagotovo večja. V bovški občini so tudi izračunali, da bi morali za poslovanje s pozitivno ničlo na Kanin prepeljati okoli 50.000 potnikov na leto.