Kako pomembni so športni terenci za Škodo in zakaj ste z drugim, kodiaqom, po yetiju in letu 2009 čakali tako dolgo?

Segment športnih terencev je v zadnjem času najprogresivnejši na evropskem avtomobilskem trgu in se je od predstavitve yetija bistveno spremenil. Takrat športni terenci niso bili še niti približno tako priljubljeni, kot so sedaj. Po natančni analizi trga smo zato začeli delati pri našem drugem športnem terencu, da bi zadovoljili potrebe naših strank, sicer pa je ta le del našega naslednjega strateškega koraka – to pa je razširitev ponudbe športnih terencev, saj je ta razred, kot rečeno, tudi za nas izredno pomemben.

Kakšen bo profil potencialnega kupca? Koga nagovarjate s tem vozilom?

Splošno gledano potencialni kupci iščejo vozilo, ki obljublja kombinacijo udobja in varnosti, zapakirano v privlačno podobo. Prav tako v večini primerov kupci iščejo športne terence za vsakdanjo uporabo, ki morajo hkrati ponujati dovolj prostora in sposobnost prevoza več oseb – predvsem to velja za družine. V tem pogledu je kodiaq prva škoda, ki lahko prevaža več kot pet potnikov hkrati in kot taka nagovarja povsem novo skupino potencialnih kupcev naše znamke.

Če dolžino kodiaqa primerjamo s hišnima tekmecema, volkswagnoma tiguanom in touaregom, ugotovimo, da je bližje slednjemu, večjemu, eden njegovih največjih tekmecev pa bo prvi. Kako to, da je od njega toliko večji?

Z našimi avtomobili ne ciljamo na druga vozila koncerna. S kodiaqom se držimo tradicionalne produktne strategije, da torej ponudimo malce večje vozilo in »malo več avta«, kot ga ponujajo tekmeci na primerljivi cenovni stopnji.

Kaj lahko pričakujemo od Škode v prihodnosti? Tudi električna vozila?

V prvi vrsti razširitev modelne palete, s poudarkom na športnih terencih, hkrati pa tranzicijo k moderni individualni mobilnosti. Opažamo namreč, da so naše stranke vedno zahtevnejše, saj v Škodinih avtomobilih zahtevajo vse več moderne tehnologije, ki jo tudi kupijo. Električna mobilnost, povezljivost in asistenčni sistemi oziroma avtomatizirana vožnja – vse to bo vedno bolj vključeno v naša vozila in bo izoblikovalo našo znamko v prihodnosti.

Škoda si želi povišati letno prodajo avtomobilov na več kot 1,5 milijona primerkov do leta 2018. Precej ambiciozen načrt, se vam ne zdi?

Ta cilj smo si postavili v času, ko je bil razvoj številnih trgov drugačen, kot je zdaj. A Škoda je na pravi poti in zato pričakujemo, da bomo omenjeno številko dosegli kmalu. V vsakem primeru pa je naš cilj stalna in stabilna rast, ne določena številka v določenem letu. maš