Po novi cesti, ki pri Dolgem mostu povezuje Vič in Vrhovce, je stekel promet. Dolgo pričakovano povezavo so gradili več kot eno leto, saj so morali zgraditi nov podvoz pod železniškimi tiri in most čez Gradaščico. Cesta bo vse številnejšim stanovalcem Vrhovcev in Brda omogočila hitrejši dostop do Tržaške ceste in avtocestnega izvoza na Dolgem mostu. Pričakujejo, da se bo po novi cesti peljalo od 10.000 do 15.000 vozil na dan.

Najbolj naj bi nova prometna povezava razbremenila del Tržaške ceste, kjer vozniki zavijejo na Viško cesto in prek nivojskega prehoda z železnico nadaljujejo po Cesti Dolomitskega odreda proti Vrhovcem. Marsikdo bo namreč raje zapeljal do Dolgega mostu in proti Vrhovcem peljal po precej hitrejši in krajši novi cesti. To so gradili Železniško gradbeno podjetje, Javna razsvetljava in CGP, ki jim bosta Mestna občina Ljubljana in Energetika nakazali 5,2 milijona evrov z DDV. Gradbinci so do zdaj že zgradili cestni odsek med Cesto na Vrhovce in Cesto Dolomitskega odreda z obema križiščema.

Ravno zaradi dokončanja tega cestnega odseka pa sta občina in javno podjetje Ljubljanski potniški promet poleti spremenila potek proge 14, ki vodi mimo soseske Zeleni gaj po Poti Rdečega križa. V Ljubljanskem potniškem prometu so pojasnili, da so progo 14 spremenili zaradi vzpostavitve boljše frekvence odhodov in zaradi stanovalcev soseske Zeleni gaj, kajti spremenjena proga ravno tem stanovalcem omogoča boljši dostop do javnega potniškega prometa.