Odkar je bila velika nagrada Brazilije pomaknjena na rep tekmovalnega koledarja, je novega svetovnega prvaka dala v sezonah 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 in 2012. Steza v Interlagosu bi se za odločilno lahko izkazala tudi tokrat, saj je Nico Rosberg za svoj prvi naslov najboljšega na svetu moral končati pred Lewisom Hamiltonom.

A motivirani moštveni kolega iz Velike Britanije se ni bil pripravljen zlahka vdati. Dirkaški konec tedna je začel izvrstno, dobil oba prosta treninga, najhitrejši pa je bil tudi v kvalifikacijah, ko si je privozil že 60. »pole position« v karieri in se s tem še nekoliko bolj približal rekordnemu dosežku Michaela Schumacherja, ki je kvalifikacije dobil oseminšestdesetkrat. Aktualni svetovni prvak je zahtevnim razmeram navkljub brezhibno vozil tudi na dirki. Vodil je od starta do cilja in se v desetem poskusu veselil svoje prve zmage na južnoameriški celini.

Formula 1 je preveč regulirana

Začetek v Sao Paulu je bil sicer manj atraktiven kot običajno. Zaradi močno razmočene steze je bila dirka sprva prestavljena za deset minut, nato pa je kljub oporekanju dirkačev na progo zapeljal še varnostni avtomobil. Umaknil se je po uvodnih šestih krogih, vendar bil po trku dirkača Sauberja Marcusa Ericssona kmalu primoran znova zapeljati na stezo. Čeprav je na njej vztrajal do konca 18. kroga, pa je v bokse zapeljal prehitro. Kmalu je namreč na startno-ciljni ravnini nadzor nad svojim ferrarijem izgubil Kimi Räikkönnen in pri visoki hitrosti trčil v varnostno ogrado. Finec – zanj je bila to že jubilejna 250. dirka v karieri – je imel pri tem veliko srečo, saj so se mu dirkači kljub slabi vidljivosti izognili, sam pa jo je odnesel brez praske. »To je preprosto neumno. Prekiniti moramo dirko. Koliko dirkačev se mora še zaleteti? Tudi jaz bi skoraj trčil v Kimija. Ničesar nisem videl,« se je nad organizatorji prek radijske povezave zgražal Sebastian Vettel, čigar želja je bila kmalu zatem uslišana.

Po približno 30 minutah in vsega 21 odpeljanih krogih je sledil ponoven start, tudi tokrat z varnostnim avtomobilom na čelu, a se je vodja dirke Charlie Whiting po nekajminutnem premlevanju in napovedi, da se bodo padavine še okrepile, zbal in odločil za vnovično prekinitev. Neupravičeno po mnenju tako dirkačev kot navijačev, ki jim je počasi zmanjkovalo potrpljenja, svoje nestrinjanje pa so na tribunah izrazili z glasnimi žvižgi. »Tako slabi odločitvi še nisem bil priča. Bila je zgrešena. Tega preprosto ne razumem več. Formula 1 je preveč regulirana,« je po še drugi prekinitvi od jeze prekipeval trikratni svetovni prvak in predsednik nadzornega odbora pri moštvu Mercedes Niki Lauda.

Najmirnejše živce ohranil Hamilton

Na veliko olajšanje vseh je bila to tudi zadnja prekinitev, saj se je dirka nato nadaljevala po ustaljenih tirnicah. Ob vsej zmedi in težavah je najmirnejše živce ohranil Hamilton, ki je iz kroga v krog povečeval svojo prednost, v cilj pa zapeljal z dobrimi enajstimi sekundami prednosti pred Rosbergom. Enaintridesetletnik je dosegel 52. zmago v karieri in ima zdaj v skupnem seštevku 355 točk, 12 manj kot vodilni Rosberg. »Sploh ni slabo. To je bila zelo dolga dirka. Več ali manj sem mirno vozil v ospredju. Ko dežuje, to običajno pomeni, da bom imel dober dan,« je po dirki dejal Lewis Hamilton, zadovoljen, da se bo o naslovu svetovnega prvaka odločalo na zadnji preizkušnji v Abu Dabiju čez dva tedna. Nemcu bi sicer za naslov prvaka zadoščalo že tretje mesto na zadnji dirki – tudi če bo na njej zmagal Hamilton.

Tretjega mesta se je tokrat veselil voznik Red Bulla Max Verstappen. Nizozemec si je stopničke privozil v zadnjem krogu, ko je prehitel Sergia Pereza (Force India), s svojo nekompromisno vožnjo pa je znova ujezil kar nekaj tekmecev.