Žirija mednarodnih strokovnjakov pod okriljem nemške ustanove Design Zentrum Nordrhein Westfalen, ki omenjeno nagrado podeljuje že od leta 1955, je Tomatovo inovativnost pri oblikovanju prodornih in družbenokritičnih ter obenem pogosto duhovitih naslovnic Objektiva nagradila v kategoriji oblikovanje komunikacije, in sicer oblikovanje časopisov in revij.

Red dot sicer velja za eno največjih in najbolj priznanih mednarodnih oblikovalskih nagrad, zato se zanjo vsako leto poteguje več kot 15.000 prijaviteljev, tako s področja industrijskega kot grafičnega oblikovanja, nagrado pa domov odnese približno 1,5 odstotka vseh prijavljenih.

Dolgoletni sodelavec Objektiva Tomato Košir je ob tej priložnosti poudaril, da ima oblikovalec le redko možnost komentiranja dnevnopolitičnih dogodkov. »Ker morajo naslovnice bralcu v sekundi ali dveh sporočiti perečo družbenopolitično temo in ga dovolj sprovocirati, da bo vztrajal do samega članka, so vedno izziv. Obenem morajo ponuditi še stališče uredništva časopisa do obravnavane problematike, ob tem pa si vedno prizadevamo za jasno sporočilo, ki naj dlje časa odmeva pri bralcu,« zmagovalno formulo razkriva eden naših najbolj uveljavljenih oblikovalcev Tomato Košir. (šum)