Karierni centri Univerze v Ljubljani iskalcem prve zaposlitve dajejo priložnost, da si delovne izkušnje nabirajo tudi pri najboljših najhitreje rastočih podjetjih, torej pri gazelah. Na Fakulteti za upravo bodo v ponedeljek, 21. novembra skupaj z Dnevnikom zdaj že petič pripravili hitre zmenke študentov in diplomantov predstavniki podjetij: RLS merilna tehnika, REM in NiceLabel – Euro Plus, za delo pri njih pa jih bodo skušali navdušiti tudi predstavniki Gorenjske banke in IDentiksa.

Vsi sodelujoči študenti bodo vključeni v pripravljalne delavnice, na katerih bodo dopolnili svoje samopromocijske spretnosti. Karierni centri bodo prijave na dogodek sprejemali teden dni - od ponedeljka, 7. novembra, do ponedeljka, 14. novembra.

Mladi naj se pred podjetniki izpostavijo kot močna osebna blagovna znamka: kdo sem, v kaj verjamem, kako delujem, kaj me motivira in kaj žene naprej, v čem vidim svojo dodano vrednost,« je nanizala Laura Smrekar iz zaposlitvene agencije Competo Ob tem pa odsvetovala nizanje kronoloških podatkov in klasičnega življenjepisa. »Bodite samo svoji, suvereni in samozavestni,« spodbuja iskalce prve zaposlitve.

In kako naj se podjetja, ki bodo imela pred hitrimi zmenki po pet minut časa, »prodajo« mladim kot najboljša startna priložnost za njihov karierni razvoj? »Všeč mi je besedna zveza 'kako se prodati', bodisi študentom bodisi kandidatom za zaposlitev. Prepričana sem namreč, da mora biti zaposlitveni pogovor dejansko koristen za oba, torej naj bi pridobila tako podjetje kot kandidat. Podjetja naj dajo v pogovoru z mladimi, ki ponavadi nimajo dosti delovnih izkušenj, poudarek predvsem njihovim sposobnostim in veščinam pa tudi energiji in kemiji. Zato naj bodo njihova vprašanja usmerjena na ta področja, pa tudi v ugotavljanje posameznikovih ciljev, želja in ambicij.«