Sodoben
Citroën je z modelom C4 picasso, ki je na voljo v dveh velikostih, zadel v polno. Čeprav sam segment družinskih enoprostornikov malce pada, kupci se zdaj raje odločajo za prostorne terence za prosti čas, pa to še ne pomeni, da sedanji »igralci« le čakajo na bridki konec. C4 picasso je tako zdaj na voljo z rahlo prenovljeno zunanjostjo, drugačno sprednjo masko, dvobarvno karoserijo in zadnjimi vrati s prostoročnim upravljanjem. Seveda tukaj ne manjkajo sodobni sistemi za udobnejšo in varnejšo vožnjo, od opozorilnika utrujenosti voznika, neželene menjave voznega pasu do nadzora mrtvega kota ogledala do aktivnega tempomata. Dimenzijsko je avtomobil ostal nespremenjen, prva polovica kupcev se odloči za krajšo (4,43 metra) in druga polovica za daljšo različico grand (4,59 m). Novost so zdaj trije nivoji opreme, med motornimi agregati pa je novost 1,2-litrski bencinski motor s 130 konji (96 kW) v kombinaciji s samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom. Še naprej pa naj bi se kupci v skoraj 80 odstotkih primerov odločali za dizelski pogonski agregat; na voljo so trije z močjo med 99 in 150 konjev (od 73 do 110 kW). Cenovno se prenovljeni C4 picasso začne pri 21.870 evrih, pri čemer je za približno 250 evrov dražji od primerljivega predhodnika, daljši grand pa je dražji za 900 evrov.
