Morda jih v takšni obliki, kot so jih predstavili na salonu v Parizu, na cestah res ne bomo uzrli nikdar, a so vseeno nekateri konceptni avtomobili poželi ogromno pozornosti in bili celo glavne zvezde številnih pomembnih znamk.

Predvsem gre tu izpostaviti nemški trojček BMW, Mercedes in Volkswagen. Prvi je tako na ogled postavil naslednji model v seriji X, in sicer malega kupejevskega športnega terenca BMW X2, ki bo atraktivnejši, a manj praktičen X1. Po njem naj bi v večjem delu prevzel tudi zunanje mere (dolžina 4,44 metra) in motorje. Ker je izjemno atraktiven, pa še posebej veselijo besede glavnega oblikovalca pri BMW Karima Habiba: »Z dizajnom tega koncepta ne pretiravamo in ne obljubljamo nekaj nerealnega. Kmalu se boste lahko prepričali, da mu bo serijski model zelo podoben.« Bomo videli, »zelo podoben« je v tem primeru namreč zelo raztegljiv pojem... Kakorkoli, športni terenski avto je bil glavna zvezda tudi pri Mercedesu, le da v drugačni podobi in vlogi. Mercedes generation EQ namreč napoveduje celotno generacijo novih vozil in je prvi signal nove »znamke« EQ, pod katero bo Mercedes združeval vse elektromobilne aktivnosti – v kratkem naj bi družino vozil EQ namreč predstavljali vsaj po en SUV, limuzina, karavan, kupe in kabriolet. »Zdaj smo resnično premaknili stikalo pri razvoju električnih avtomobilov in smo pripravljeni na produktno ofenzivo tovrstnih vozil,« je med drugim povedal prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche. Zelo podobnih misli kot pri Mercedesu so očitno tudi pri Volkswagnu, pri katerem so predstavili model volkswagen I.D. Razlika je le, da ne gre za športnega terenca, temveč kompaktno vozilo podobnih dimenzij kot golf, tudi I.D. je uvod v električno dobo. »Leta 2020 bomo začeli na trg uvajati celotno družino električnih vozil. Vsa bodo temeljila na novi avtomobilski arhitekturi, ki smo jo razvili posebej in samo za vozila z izključno električnim pogonom. I.D. je glasnik tega novega obdobja električnih avtomobilov,« je povedal Herbert Diess, predsednik uprave Volkswagna.

No, kot se za salon v Parizu tudi spodobi, so za najatraktivnejši koncept poskrbeli Francozi. Tokrat je to uspelo Renaultu z električnim športnim dvosedom po imenu renault trezor. Posebneža, ki ima med drugim rdeča stekla, odpirajoče se reže za dovod zraka na motornem pokrovu in je brez vrat, saj se vanj vstopa tako, da se zgornji del avtomobila vključno s streho dvigne, poganja podoben elektromotor, kot ga Renault vgrajuje v svoje dirkalnike formule E. Izmed francoskih znamk velja omeniti še koncept citroën cxperience, veliko limuzino s tako imenovanimi samomorilskimi vrati, ki so jo sicer razkrili že pred časom, od drugih pa predvsem japonskega malega športnega terenca lexus UX in prototip nove honde civic type R s 310 KM (228 kW) ter korejskega hyundaia RN30 z galebjimi vrati in motorjem z močjo 381 KM (280 kW).