Yamaha je torej letos vseeno »padla na nos«, čeprav ji je v začetku sezone in po težavah Honde zelo dobro kazalo. Hondin motocikel je bil namreč vse prej kot konkurenčen, a je Marc Marquez napravil korak naprej. Letos je bil namreč tisti, ki mu je uspelo držati svoj dirkaški nagon pod nadzorom, to mu je v obdobju, ko so pri Hondi še lovili izboljšave, prinašalo prepotrebne točke. »Če je že napravil napako, jo je samo ob sobotah, nikoli pa na dirki v nedeljo,« ga je pohvalil njegov tekmec Jorge Lorenzo.

Marc Marquez je svojo letošnjo sezono videl v podobni luči: »Največji korak naprej sem naredil v Barceloni, ko sem dolgo vozil za Rossijem, in ker vem, da dobro pozna Michelinove pnevmatike, sem skrbno spremljal, kako dela z njimi. In se marsikaj naučil. To sem potem povedal inženirjem pri Hondi; prvo polovico sezone bom vozil, kolikor motocikel dovoljuje, v drugi polovici pa bom potem potreboval pomoč inženirjev. In ti so mi pomagali z majhnimi krilci, predvsem pa z boljšo elektroniko. Potem ko sem dojel, kako delati s sprednjo Michelinovo pnevmatiko, je postala vožnja veliko zanesljivejša in prijetnejša. Naslov sem že malo praznoval, lahko priznam, da sem imel naslednji dan malo mačka, a zdaj bom veliko lažje dirkal, ker mi ne bo treba misliti na nič drugega kot le še na užitek.« Medtem pa pri Yamahi obžalujejo dvojni padec, pri čemer jo je Valentino Rossi odnesel precej slabše, kot so sprva domnevali. Ker je nanj padel motocikel, si je pri padcu zlomil mezinec na levi roki, kar pomeni, da bo v Avstraliji startal z dodatno oviro, kar je lahko voda na mlin Jorgeja Lorenza. Lorenzo pa se želi od Yamahe posloviti predvsem z uvrstitvijo pred Rossijem. Njegov zaostanek za Italijanom je trenutno 14 točk, kar ni neulovljivo, po drugi strani pa so Španci tisti, ki imajo trenutno nekaj več vetra v svojih jadrih.