Lastnica priljubljenega bloga The Blond Salad, komaj 29-letna Italijanka Chiara Ferragni, ima skoraj šest milijonov sledilcev na instagramu, uvrščena pa je tudi na Forbesov seznam najbogatejših, starih manj kot 30 let. Z eno samo objavo na instagramu zasluži tudi do 60.000 funtov (dobrih 66.700 evrov). Za uspešno blogarko stoji ekipa 16 ljudi, vsi pa so mlajši od trideset let. Na lestvici najvplivnejših modnih blogark, ki jo je pred časom objavil modni portal Fashionista, se je znašla tudi še ne tridesetletna Aimee Song. Tako kot Ferragnijeva tudi ona deluje v Los Angelesu, njen profil Song of Style na instagramu ima štiri milijone sledilcev, nekaj deset tisoč ljudi jo spremlja na njenem kanalu youtube, odličen je obisk tudi na pinterestovi strani. Pred kratkim je odlično pogodbo s podjetjem L'Oreal Paris podpisala še ne 25-letna Kristina Bazan (Kayture). Švicarka ima dobra dva milijona naročnikov na facebooku in slabe tri milijone na instagramu. Če se sprašujete, kako nositi šal, pa obiščite Wendy Nguyen (Wendy's Lookbook) na youtubu, ki velja za enega najbolj priljubljenih med sledilci blogarjev. Ima skoraj 650.000 naročnikov, samo video, kako nositi šal na 25 načinov, je presegel 36,5 milijona ogledov.

Družbeni mediji imajo ogromno moč

Komentiranja uspešnosti mladih modnih blogark so se lotile tudi gurujke modne biblije Vogue. Sprožile so debato o tem, kako modne blogarke, ki na družbenih omrežjih narekujejo modo, vplivajo na oglaševalski prostor tiskanih medijev. Dejstvo je, da družbena omrežja postajajo vse močnejši mediji v svetu mode, saj ponujajo takojšen dostop do informacij veliko večjemu številu ljudi kot navadno, papirno oglaševaje. In čeprav so jih še do nedavnega označevali za patetične, smešne in neprijetne, imajo danes modne blogarke enako pomemben vpliv na razvoj modnih smernic kot revije, ki na sijajnem papirju pišejo modne zapovedi prestižnih blagovnih znamk. Nekatere znamke so pripravljene narekovalcem modnih trendov odšteti tudi več kot 66.000 evrov za objavo na instagramu. Prednost tovrstnega reklamiranja je zanje predvsem hitrejši odziv trga.

V Sloveniji blogi še vedno le konjiček

Tudi v Sloveniji imamo modne blogarke. Nekdanja miss športa Ajda Sitar (Ajda's blog) se s svojim modnim blogom ukvarja od leta 2012. Njen slog, s katerim ne eksperimentira veliko, je, kot kaže, všeč mnogim, saj se lahko pohvali kar z dobrimi 11.700 sledilci, to pa ni malo za slovenske razmere. »Seveda govorim o realnih številkah. Tudi pri nas ni nenavadno, da si blogarji kupujejo sledilce,« pove Sitarjeva, ki na svojem blogu piše o modi in lepoti, zelo brani so tudi njeni zapisi s potovanj. »Ker sem poleti veliko potovala, sem tudi opazila porast sledilcev,« pove. Letošnje leto je bilo za Sitarjevo tudi finančno gledano prelomno. Kot pravi, je pisanje bloga zanjo še vedno le hobi, saj je slovenski trg premajhen za tako visoke zneske, kot jih dobivajo kolegice v tujini. »V Sloveniji je trg z modnimi znamkami skromen, zato sem vesela vsakega povabila k sodelovanju. Ker pa cenim tudi svoj čas, izberem blagovno znamko, s katero sodelujem,« pove Sitarjeva, ki piše modne in lepotne zgodbe že za več kot dvajset znamk. Kljub vsemu pa tudi Sitarjeva ni imuna na modne revije. »Menim, da so tiskani mediji še vedno pomembni pri ustvarjanju modnih in lepotnih zgodb, in verjamem, da bi združeni lahko naredili še veliko več.«