Z 10. oktobrom bo na slovenske ceste tudi uradno zapeljala karavanska različica renaulta megana s priponko grandtour. Gre za četrto generacijo modela nižjega srednjega razreda, katerega najmočnejši adut je prostor, tako na zadnji klopi kot v prtljažniku.

Dolžina avtomobila namreč meri zajetnih 4,63 metra, medosna razdalja 2,71 metra, tako da tudi dva odrasla na zadnji klopi ne bosta imela večjih prostorskih težav, kam s koleni in glavo. Prtljažnik v osnovi pogoltne 521 litrov, kar prevedeno pomeni več kot dovolj prostora za štiri potovalke. Je pa seveda zadnjo klop mogoče tudi podreti, v tem primeru prostornina naraste na uporabnih 1504 litre, dno prtljažnika pa je skorajda povsem ravno. Pri prilagodljivosti notranjosti velja omeniti tudi sovoznikov sedež, katerega naslon je mogoče zložiti in tako naložiti do 2,7 metra dolge predmete.

V motorni ponudbi so v osnovi po trije bencinski in dizelski motorji. Dizli imajo moč od 90 do 130 konjev (od 66 do 96 kW), bencinarji od 100 do 130 konjev (od 74 do 96 kW), je pa 110-konjski dizel mogoče kupiti tudi v kombinaciji s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko, 130-konjski bencinar pa s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Za športno različico GT sta rezervirana 165-konjski dizel (121 kW) in 205-konjski bencinar (151 kW), oba v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko ter šestimi in sedmimi stopnjami prenosa. Posebnost različice GT je tudi sistem 4control s krmiljenjem vseh štirih koles.

Cene se začnejo pri 13.990 evrih (SCe 115 life), pri čemer je 1000-evrski popust že upoštevan, del serijske opreme life pa so tudi zračne blazine in zavese, ABS, ESP, sistem isofix, tempomat, ročna klimatska naprava, daljinsko centralno zaklepanje ter električni pomik stekel in zunanjih ogledal. Za nekoliko višjo stopnjo opreme zen (tudi prednji meglenki in volanski obroč v usnju) je treba doplačati 500 evrov, doplačilo za intens je 1700 evrov nad zenom (dežni senzor, samodejna dvoobmočna klima, multimedijski sistem z zaslonom na dotik, kartica za prostoročno upravljanje in zadnji parkirni senzorji), najdražja pa je različica GT TCe 205 EDC, za katero je treba odšteti 24.890 evrov. Med doplačilnimi bombončki so tudi radarski tempomat (deluje od hitrosti 50 do 140 ilometrov na uro), opozorilnik za prekoračitev hitrosti s prepoznavo prometnih znakov, kamera za vzvratno vožnjo in prostoročno parkiranje. Po pričakovanjih naj bi prodali okoli 60 karavanskih meganov na mesec, približno toliko prodajo tudi petvratnih. maš