Jinba ittai, japonska povezljivost med jezdecem in konjem, je bilo vodilo tudi pri zasnovi novih tehnologij, ki vozniku omogočajo boljši nadzor nad vozilom ter udobnejšo in bolj sproščeno vožnjo. Nabor tehnologij in prenova avtomobila sta šla z roko v roki. Oblikovno se mazda6 kot limuzina in karavan ni posebej spreminjala (tudi dolžina in prtljažni litri ostajajo isti, se pravi 4,87 metra pri limuzini in 4,81 pri karavanu ter 480 litrov pri limuzini in 522 pri karavanu), Mazda omenja le na novo oblikovani smerni utripalki v zunanjih vzvratnih ogledali in novo barvo karoserije, v notranjosti pa so malce spremenili obliko volana in mu dodelili na novo oblikovane upravljalne gumbe. Veliko bolj pomembne novosti so namreč očem skrite.

Zato so za boljši nadzor nad vozilom še bolj povezali pogonski sklop, ki po svoje vpliva na obnašanje vozila, ter podvozje ali volan. S posegom sistema v pogon zdaj motor tudi sam s skoraj nezavednim zaviranjem in zmanjševanjem navora poveča pritisk na sprednje zunanje kolo v ovinku in mu s tem še poveča oprijem. Ta učinek sistema G vectoring naj bi merili v zelo majhnih količinah, od 0,01 do 0,05 g (zemeljski pospešek), kar je za potnike skoraj nezaznavno, vozilo pa se vseeno bolje obnaša pri vožnji skozi ovinek. Zato so seveda prilagodili delovanje motorja, ki se mora po novem še hitreje odzivati na ukaze osrednjega nadzornega sistema. Na drugi strani taki posegi zahtevajo še nežnejšo šasijo in podvozje, zato je bilo nekaj sprememb narejenih tudi na tem področju. Tako so zdaj centrifugalne sile, ki delujejo na potnike, v ovinku manjše, zaradi česar je pri vseh potnikih potrebne veliko manj moči, da bi telo obdržali v svojem ravnotežnem stanju. In s tem se zmanjšuje tudi fizična obremenitev na potnike, kar še poveča udobje med vožnjo. Vozilo se zdaj obnaša bolj predvidljivo, je stabilnejše in izboljšuje tudi užitke med vožnjo. To so potrdile tudi testne vožnje.

Potniki so še kako pomemben del avtomobila med vožnjo, v prvi vrsti seveda voznik, zato so si pri Mazdi pri razvoju novih posegov, vse to namreč najprej predstavljajo v modelu mazda6, sledili pa bodo še njihovi drugi modeli, zadali nalogo, kako narediti vožnjo še manj fizično naporno. Človek namreč med gibanjem nenehno lovi ravnotežje, naj sedi, stoji, teče ali se vozi. In ker smo biološko narejeni, da vedno sledimo poti najmanjšega upora za doseganje največjih ciljev, naj bi mu avtomobil pri tem zdaj še bolj pomagal. Voznik namreč pričakuje takojšnje, ali pa vsaj čim hitrejše, odzivanje vozila na njegove ukaze, in če je ta odziv hiter in predvsem nežen, to občutimo kot manjši napor. Med ta poglavja sodijo preglednost iz vozila, optimalen položaj za volanom, enostavnejša in preglednejša armaturna plošča z jasnejšimi, skoraj nagonsko razumljivi signali in opozorili. Zato so na vsakem od teh področij naredili nekaj izboljšav, ki vsaka zase deluje kot majhna, skorajda nepomembna, skupaj pa naredijo vožnjo vseeno drugačno. In kar je najbolje pri tem, kot poudarjajo pri Mazdi, potniki in voznik tega dejansko v prvem trenutku ne opazijo.

Tako je dvižni zaslon na vrhu armaturne plošče dobil še ostrejše slike in barvno grafiko, povezali pa so ga z električno gnanim voznikovim sedežem, tako da se ob vnaprej nastavljenem sedežu slika na zaslonu samodejno prilagodi vnaprej nastavljeni višini. Za varnejšo vožnjo so izboljšali sisteme za zaviranje v sili, v mestu na primer zdaj ta sistem deluje do višje hitrosti, prej je deloval med 4 in 30 km/h, zdaj deluje do hitrosti 80 km/h. Sistem »smart brake« na magistralnih cestah pa deluje kar do hitrosti 160 km/h. Cene mazde6 modelnega leta 2017 bodo izboljšavam navkljub ostale na ravni dosedanjih. Cena limuzine se tako začne pri 21.290, karavana pri 23.890 evrih.