Kaj pomeni mazda6 za vašo znamko?

Zdajšnji model, posebno z letnico 2017, je naš projekt, s katerim nagovarjamo nove kupce, predvsem pa želimo obstoječe še bolj vezati na naše vrednote. Zato ima mazda6 pomembno vlogo in ostaja trden temelj naše celotne prodajne palete. Koncept se je izkazal za dobrega, zato ostaja taka, kot je, le da še bolj žlahtna. In to kljub dejstvu, da spada v segment, ki v zadnjem času po marketinškem deležu upada.

Mar ne bi bilo bolj smiselno te nove tehnologije predstavljati v vozilih, ki dosegajo večjo prodajo?

Vprašanje je logično, a vedeti morate, da je to po eni strani tudi zato, ker je bila mazda6 nekako na vrsti, hkrati pa se za ta avtomobil zanimajo kupci, ki so za nas zelo pomembni. V te tehnologije izboljševanja udobja in varnosti vožnje smo vložili veliko, a smo šele na začetku, narejen je bil prvi korak. Mazda6 je na številnih trgih naš paradni model in zato mora imeti vsaj v začetku nekaj več, kot imajo drugi modeli. Konkurenca je huda, mazda6 pa ima lojalne kupce in z novimi tehnologijami jih bomo prepričali, da je vredno ostati naš kupec. Lojalnost je za nas pomembna, posebno pri tako zahtevnih kupcih. Vedeti morate, da danes med kupci lojalnost le eni znamki upada, smernice so pač take.

Narejen je prvi korak z novimi tehnologijami, kakšni so načrti z mazdo6 v prihodnje?

Kot sem dejal, je in ostaja naš prestižni model na številnih trgih v Evropi. Seveda imamo modele, ki so po prodajnih številkah uspešnejši, posebno naša SUV-modela. A tudi dizajn je nekaj, kar govori svoj jezik pri mazdi6, in ga je mogoče še bolj poudariti. Le poglejte, od predstavitve v letu 2013 je mazda6 oblikovno še vedno elegantna, kar želimo še posebej poudariti.

Kakšna pa bo sicer smer razvoja Mazde?

Ostajamo pri japonski estetiki, nove tehnologije bomo selili v naše druge modele, postajali bomo vse bolj zabavni za vožnjo, saj bomo v to smer razvijali tudi motorje. Novi koraki in koncepti bodo revolucionarni, a o tem še ne morem govoriti. Ne bomo zanemarili avtonomne vožnje in električnih vozil, ker je to danes v našem poslu nujno. A pri užitkih v vožnji res ne bomo skoparili. az