Krožna kabinska žičnica na Kanin še vedno ne obratuje s polno močjo, zato je vožnja na vrh za dobrih 20 minut daljša od načrtovane. Doslej se je z žičnico na Kanin prepeljalo več kot 2000 turistov. Štirisedežnica Prevala, ki je povezovalna žičnica z italijanskim sistemom na Selli Nevei, je končana. Trenutno končujejo dela tudi pri trisedežnici Skripi.

Obnovljena trisedežnica Skripi

»Na trisedežnici Skripi, ki smo jo popolnoma obnovili, morajo strokovnjaki Pome povezati še električne naprave. Pri krožni kabinski žičnici moramo na odsekih A in B ter B in C urediti jeklene vrvi. Čaka nas še delo pri planiranju smučišča, kar bomo opravili z bagrom, ki ga imamo na Kaninu in ki bo v visokogorju tudi ostal,« je povedal Peter Poljanec, direktor in lastnik družbe Kaskader, ki ima pri delih in upravljanju žičnice na Kaninu trenutno zaposlenih 15 svojih delavcev. »Postaviti moramo tudi vlečnico Podi, ki jo bodo uporabljali predvsem otroci in začetniki. Manjša dela načrtujemo tudi na dvosedežnici Graben,« dodaja Poljanec.

Pred začetkom zimske sezone bo treba posamezne postaje opremiti tudi z rezervnimi deli in orodjem, ki je bilo v času, ko je žičnica stala, pokradeno. Prav tako je med čakanjem na obnovo izginilo veliko elektromateriala. Kot smo neuradno izvedeli, naj bi vedeli, kje so končali deli s kaninske žičnice, in s tem se bodo morali ukvarjati organi pregona.

Po besedah Petra Poljanca bodo morali pred zimsko sezono postaviti tudi sistem proženja plazov, saj je varnost smučarjev in naprav na prvem mestu. Upravljalec žičnice bo moral poskrbeti še za restavracijo, ki je od zunaj obnovljena. »Restavracija ni v slabem stanju. Treba jo bo prebarvati in posodobiti kuhinjo, da bo ustrezala standardom. To bo treba urediti v dogovoru z občino, ki je lastnik naprav in objektov na Kaninu. Prav tako bo treba opraviti servis obeh teptalcev za sneg in razmisliti o nakupu tretjega, ki bi bil nujna rezerva,« je še povedal Poljanec in dodal, da v družbi Kaskader razmišljajo, da bi ustanovili mešano družbo in se prijavili na razpis za pridobitev koncesije za sistem žičnic na Kaninu.

Na bovški občini napovedujejo začetek zimske sezone v začetku novembra, seveda če bo na Kaninu dovolj snega. Predsednik občinske komisije za obnovo Kanina Danijel Krivec je zadovoljen z opravljenim delom. Računa, da jim bo prisluhnilo tudi gospodarsko ministrstvo. Po prvotnih načrtih naj bi za obnovo namenili 5,9 milijona evrov, zagotovo pa bo zaradi dodatnih del stroškov nekaj več.

Iskanje novega koncesionarja

Za upravljanje kaninskega smučišča naj bi bilo dovolj zanimanja, tako med tujimi kot med domačimi podjetji. Med tujci omenjajo predvsem andorsko družbo PGI Managament, ki je sodelovala tudi pri obnovi naprav.

Pogodba s sedanjim upravljalcem žičnice družbo Kaskader bo potekla sredi novembra. Te dni so bovški svetniki sprejeli odlok o upravljanju žičniških naprav na smučišču Kanin. »Odlok je osnova za izvedbo razpisa za izbiro koncesionarja in podelitev koncesije za upravljanje žičniških naprav na smučišču Kanin, določa pa pravice in dolžnosti koncendenta in koncesionarja,« je povedal Milan Štulc, na bovški občini odgovoren za stike z javnostmi. Svetniki so tudi potrdili cene smučarskih vozovnic za zimsko sezono 2016/2017, prvo po štiriletnem premoru.