V sredo med 10. in 19. uro bo v Cankarjevem domu 14. karierni sejem MojeDelo.com. Na njem se bo predstavilo več kot 40 delodajalcev, poleg tega pa organizator, največji zaposlitveni portal pri nas MojeDelo.com, pripravlja še karierna predavanja, psihometrična testiranja, svetovanje pri pripravi življenjepisov, podjetniški kotiček z odrom, kjer bodo posamezniki lahko prisluhnili zgodbam o uspehu in idejah, ki so jim lahko navdih pri oblikovanju njihove podjetniške ideje.

V Štihovi dvorani bo prostor za »Kul kariere«, kjer bodo v vodenih pogovorih sodelovali znani Slovenci in predstavili svojo plat dela in vloženega truda, da jim je uspelo. »Poleg tega bomo za obiskovalce organizirali brezplačno fotografiranje, saj vemo, da veliko posameznikov nima primerne fotografije za svoj življenjepis, tako da jo bodo sedaj zagotovo imeli,« dodaja Maja Radišek, vodja projektov v zaposlitveni agenciji Mojedelo.com.

Zaposlitveni svetovalci obiskovalcem svetujejo, naj že vnaprej raziščejo podjetja, ki bodo sodelovala na sejmu in tam iskala tudi nove kadre. »Izberite tista, ki vas najbolj zanimajo, preberite si, s čim se ukvarjajo in katere profile zaposlujejo – ali iščejo kadre vašega ali sorodnega poklicnega profila. Ugotovite, kaj iščejo pri kandidatih in kaj je (glavni) razlog, da iščejo novega sodelavca,« pravijo in dodajajo, naj si ob tem pripravijo tudi svojo dokumentacijo, od življenjepisa in dokazil o formalnem izobraževanju do priporočil prejšnjih delodajalcev.

Med delodajalci, ki bodo na sejmu iskali potencialne nove sodelavce, bodo Krka in Adria Mobil, večkrat prepoznana najboljša zaposlovalca Zlate niti, Revoz, Kovinoplastika Lož, IBM Slovenija in Lidl Slovenija. V slednjem pravijo, da bodo podrobno predstavili svoj program za karierne začetnike, ki kandidatom omogoča, da dobijo vpogled v vsa področja podjetja, tako v Sloveniji kot tudi v tujini. »Predstavili bomo tudi druga zanimiva delovna mesta v upravi, skladišču in prodaji, pri čemer bomo seveda upoštevali zanimanja udeležencev sejma,« je pojasnila Maša Smole iz Lidlovega kariernega oddelka. Povedala je še, da na kariernem sejmu sodelujejo vsako leto, saj je po njihovih izkušnjah to izjemna priložnost, da spoznajo mnogo novih kandidatov, ki jih sicer iščejo predvsem prek oglasov, tako na svoji karierni strani kot tudi na drugih portalih in družbenih omrežjih. »Kanale, po katerih iščemo kadre, skušamo čim bolj prilagoditi poziciji, ki jo iščemo,« je pojasnila Smoletova. slo