Tisočletno mestno jedro je med prvimi pri nas omejilo promet na osrednjem trgu pod gradom. Mestni trg je urejen in predstavlja škofjeloško posebnost, bralka pa nas je opozorila na stanje, ki ni v čast mestni oblasti. Kajti prav potopni količki naj bi urejali dovoz slehernega vozila na trg, ki je sicer namenjen pešcem. Prometni režim se uradno ni spremenil, a gradnja čez poletje je povzročila, da je trg spet preplavila pločevina in kot se je pridušala Škofjeločanka, je nadzora občutno premalo.
Ko smo iskali odgovor na škofjeloški občini, so nam zatrdili, da je šlo za začasno spremenjen režim zaradi gradbenih del, med katerimi so potopni količki na južni strani mirovali, promet pa je bil samo navidezno sproščen. Kot pravijo odgovorni, so želeli »namenoma testirati ozaveščenost prebivalcev in podjetnikov pri spoštovanju pravil«. In rezultat je podoben ugotovitvam naše jezne bralke: za zdaj ni nobene možnosti, da bi odpravili fizične ovire za dostop na Mestni trg, ker so premnogi izkoristili poletno ugodnost in parkirali na trgu vsevprek, zato količki spet delujejo.
Čas dostave je na trgu omejen dopoldne na pol ure in število vozil na trgu se poveča tudi zaradi tega, ugotavljajo mestni redarji. Očitno pa v Škofji Loki za zdaj ne bodo spreminjali sistema, ki načeloma ščiti pešce in s trga odvrača pločevino. Tudi drugod na Gorenjskem se prav ob problemih mestnih jeder soočajo z interesi trgovcev in podjetnikov, ki so včasih prepričani, da popolna zapora škodi poslovanju; v Kranju je tako v ožjem mestnem središču ob podobnem prometnem režimu okoli 40 praznih poslovnih prostorov. Za Škofjo Loko pa je treba dodati še to, da z novo obvoznico proti Poljanski dolini tudi prometni tok v večji meri obhaja mestno središče. šu