To je nova generacija, ki nadaljuje tam, kjer je prejšnja končala. Nadaljuje tradicijo dveh pradedov, ki sta svoje pokazala na dirkališčih. Sredinsko nameščen štirivaljnik je zdaj novi zaščitni znak te serije, le da smo motorja nadgradili s turbo polnilnikom. »Downsizing« je smer, ki ji sledimo tudi mi. A ti motorji so res izjemno učinkoviti, vožnja je zabavna, nima pa toliko dodatkov za udobje. Namenoma, ker želimo ponuditi športnim navdušencem nekaj več.
Kakšen značaj ste mu s tem vdahnili?Porschejeva filozofija je jasna. Voznika, avtomobil in cesto povezati v eno celoto. En del mora znati komunicirati z drugim in menim, da smo pri novem 718 zadeli v polno. Njegovo mesto v naši paleti se ni spremenilo, le toliko je zdaj drugačno, da je še boljši in učinkovitejši. Sledimo tekmecem, oni sledijo nam, trendi so očitni. Tako lahko rečem, da je bil to korenit evolucijski razvoj. Ostaja tudi avtomobil za vsakodnevno uporabo, ki se zna spremeniti v brezkompromisnega športnika. Takšni so pač naši avtomobili in serija 718 ne sme biti nič drugačna.
Je bilo doslej več zanimanja za caymana ali za boxsterja in kako bo pri novem?Zanimivo, dejansko sta se oba prodajala zelo enakovredno, noben ni kaj posebej prevladal nad drugim. Seveda je tudi od države do države odvisno, kje smo prodali enega več kot drugega. ZDA na primer je tradicionalni trg za caymana, drugod je bilo nekaj več boxsterja. Enako velja za razmerje med osnovno različico in močnejšo S. Zato pričakujemo, da bo enako tudi zdaj.
Koliko časa je trajal razvoj vozila?Okoli tri do štiri leta. Vzeli smo si nekaj več časa, ker smo želeli biti natančni in smo pazili na vsako možno podrobnost. Lahko bi delali hitreje, a se nam ni nikamor mudilo. Naši avtomobili morajo namreč izžarevati ljubezen do detajlov, vse mora delovati optimalno. Kupci so zelo zahtevni, to moramo upoštevati. Največji zalogaj je bil seveda motor, okoli njega smo se največ vrteli. Pri njem smo hiteli počasi. Motor je srce in duša avtomobila, imeti mora vse, kar Porsche predstavlja, od zmogljivosti do zvoka. S športnim načinom delovanja pa postane še zanimivejši. Po prvih odzivih sodeč je tudi štirivaljnik lahko v takem avtomobilu več kot le sprejemljiva rešitev. Konec koncev je Porsche v preteklosti s štirivaljnikom tudi dirkal in to zelo uspešno. az