O tem, zakaj so na karavansko različico optime čakali tako dolgo, kar 16 let.

Karavanska optima je za Kio pomemben avtomobil v Evropi in bo še povečal našo prisotnost v zelo pomembnem segmentu, zato je bila vredna čakanja. V Evropi namreč kar dve tretjini vseh prodanih vozil segmenta D predstavljajo karavani, med flotami, namenjenimi podjetjem, pa kar tri četrtine. S tem avtomobilom si želimo zmagovati.

O pomembnosti optime za znamko.

S pomočjo optime smo zadnja leta utrdili prisotnost znamke po svetu, saj je zaslužna tudi za preobrazbo dizajna celotne znamke. Koncept sportspace iz leta 2015 je nakazal, kakšna bi lahko bila karavanska optima, kakšne si dejansko želimo, v primerjavi z limuzino pa je še bolj modna in praktična.

O različici GT, ki zmore kar 245 konjev.

Vedno smo si želeli razviti s takšno močjo podprti avto, ki bo namenjen evropskim kupcem. Zavedamo se, da so potencialni kupci zahtevni, saj iščejo izjemne vozne zmogljivosti, a hkrati cenijo vozno udobje in kakovost, ki sicer pritiče Kiinim avtomobilom.

O pričakovanjih glede hibridne optime.

Prodajne številke hibridov so se v Evropi v zadnjih petih letih več kot podvojile, do leta 2020 pa naj bi jih na leto prodali okoli 700.000. Optima plug-in hibrid omogoča Kii, da nagovori zahtevne potencialne kupce vozil z nizkimi izpusti, pri čemer nas podpirajo v našem cilju, da bi do leta 2020 glede na leto 2014 znižali izpuste vseh naših vozil za četrtino. Hibridna optima je všečna na pogled, ima izjemne vozne lastnosti, nizke stroške uporabe in minimalen vpliv na okolje.

O kratkoročnih ciljih.

Povečanje flote avtomobilov znotraj znamke se na poslovnih rezultatih ne kaže takoj, toda na naložbe moramo biti pripravljeni. Z novostma, hibridnim nirom in karavansko optimo, želimo povečati prodajne številke v Evropi in k znamki zvabiti čisto nove kupce. Do konca leta naj bi tako prodali 430.000 avtomobilov, naš cilj do leta 2018 pa je v Evropi prodati 500.000 vozil. maš