Ducati je bil v spremenljivih pogojih dirke v Brnu na zelo dobri poti, da spet zmaga, a Michelinove pnevmatike niso bile kos nalogi. Zato je več kot razumljivo, da so Italijani tudi pred dirko v Silverstonu zelo nervozni, kajti vreme na tem legendarnem dirkališču je lahko več kot nepredvidljivo. Zato se še kako bojijo ponovljenega scenarija iz Brna.

Pnevmatike izbirajo dirkači

»Vedno znova dobimo pnevmatike, ki so daleč od popolnih. Dejansko pri Michelinu tega nimajo pod nadzorom, enkrat je tako, drugič drugače. Posebno nadležne so vibracije in to se lahko spreminja iz kroga v krog. Ker smo omejeni pri številu pnevmatik, se vedno malce zaskrbljen zapeljem na stezo. Če bi imeli na voljo več pnevmatik, bi zagotovo vmes našli kakšen dober komplet,« je pred dirko v Silverstonu povedal Andrea Dovizioso.

»Verjamem, da delajo vse, da nam omogočijo dobre pnevmatike, ampak žal je tako, da je to škodljivo za vse nas, ne le za Ducati. Poleg tega so lastnosti, odvisno od trdote, preveč raznolike, skoki med zmogljivostmi so ogromni – če izbereš napačno, si lahko v zelo velikih težavah,« je dodal Dovizioso.

Pri Michelinu se branijo, da so bile mehkejše dežne pnevmatike narejene za mokro stezo, ne pa za stezo, ki se že začne sušiti. In da potem od takih pnevmatik nihče ne more pričakovati čudežev, da pa je izbira pnevmatik vedno na koncu stvar dirkačev. »Da začne mehka dežna pnevmatika po ne vem koliko krogih na suhi stezi razpadati, verjetno ne more biti neko posebno presenečenje. Nekateri dirkači so se v Brnu dobro znašli, drugi spet ne. Na vreme ne moremo vplivati, če bi bila steza še naprej mokra, bi zmagali dirkači z mehkejšimi dežnimi pnevmatikami. A na vreme ne moremo vplivati,« je povedal Michelinov predstavnik Nicolas Goubert. Podobno se lahko kaj hitro zgodi tudi v Silverstonu.

Pri Marquezu vse ostaja tako, kot je bilo

Ena od žrtev vremenskih razmer je bil tudi Jorge Lorenzo, ki se je ponovno povsem izgubil v pokru s pnevmatikami. Mnogi zato že ugibajo, kako se bo sezona nadaljevala zanj, saj je znano, da ob koncu leta odhaja k Ducatiju, kjer so pred vrata postavili Iannoneja. Lorenzo namreč ni več deležen posebnih prioritet pri razvoju letošnjega motocikla, Yamaha zdaj seveda logično več stavi na Valentina Rossija. Italijan je bil s testiranji po dirki v Brnu več kot zadovoljen, medtem ko se je Lorenzo odrekel novemu ohišju motocikla in je ostal pri dosedanjem. »O prihodnosti se bom pogovarjal po zadnji dirki sezone, pred tem se želim osredotočiti na Yamaho in zmage. Sezona še zdaleč ni odločena, kdo bo šel kam, to so teme za kasneje,« je ugibanja, kateri od inženirjev bi mu lahko sledil k Ducatiju, hitro zavrnil Jorge Lorenzo.

Na drugi strani ravno Marc Marquez mirno spremlja razvoj dogodkov. »Pri meni vse ostaja tako, kot je. Še vedo sem tam, kjer želim biti, delamo trdo in osredotočeno. Vedeti pa moramo, da nikogar letos še ne moremo odpisati. Točke so eno, dirke nekaj povsem drugega. Sezona bo še naporna,« je napovedal Španec.