V karavanski različici je to sploh mamljiva ponudba, saj je s skoraj 4,3 metra dolžine in 2,6 metra medosne razdalje presenetljivo prostoren, če dodamo še 443 osnovnih litrov v prtljažniku, pa dvomov sploh ne more biti. Poleg tega še vedno navdušuje z obliko, ki je zagotovo ena boljših v tem segmentu, saj po vseh letih na trgu dejansko še ni izgubil svojega pravega »obraza« in daje vedeti, da je to več kot le mali clio. Tudi vožnja z njim je taka, udobna in sproščena, za kar skrbijo udobno podvozje in enostavno rokovanje ter seveda tista predvidljivost, ki jo avtomobil tega segmenta enostavno mora imeti. Ergonomija v potniškem prostoru je tako dobra in voznika nikoli ne spravi v zadrego, konec koncev pa je to tudi način, kako svoje avtomobile še bolj približati kupcem. Tudi clio je tak, torej mu glede tega ne moremo očitati ničesar.

Še celo dizelski motor je boljši partner na cesti, kot bi njegovih 90 konjičev (66 kilovatov) obljubljalo na papirju. Soliden, zanesljiv, nenaporen. In varčen (porabil nam je 5,7 litra na 100 kilometrov), kar je še toliko bolj pomembno, le malce s presenečenjem in kakšnim vzdihom preveč smo morali vzeti na znanje, da je menjalnik »le« petstopenjski. Šesta prestava bi se še kako prilegla, ampak včasih je treba tudi zamižati na eno oko. Sicer pa tega, mižanja, pri cliu grandtouru ni potrebnega veliko, saj je to avtomobil, ki bo vaš zaveznik na cesti. In s katerim se boste brez težav podali tudi na daljše poti, z dovolj prtljage, kar obljublja že omenjeni prtljažnik. Ter avtomobil kot celota, saj je poln zanimivih detajlov, predvsem oblikovnih, tako v notranjosti kot še bolj pri zunanjosti, kar ga naredi svežega še danes. To pomeni le eno: ko so ga predstavili pred toliko in toliko časa, je bil precej pred svojim časom, kajti še danes mu ni težko osvojiti okusa kupcev.

Le pri ceni je stvar lahko malce bolj zapletena. Da ne bo pomote, tale karavanski clio ni predrag, vsaj ne glede na vse, kar ponuja. A prav cenovno ugoden tudi ne. Sicer za karavansko različico velja, da je za 700 evrov dražja od klasičnega petvratnika, a je tudi vredna vsakega dodatnega evra, če le imate več poti z nekaj več prtljage. Idealen avto za mlado družino, torej. Se pravi, cena: v osnovi stane 16.500 evrov, je pa res, da ponuja bogato opremo limited, ki je polna različnih dodatkov. To naredi ponudbo že bolj pošteno. Sploh ker gre za soseda, ki vas ne more razočarati in ki po vsem času še vedno ostaja tak, kot ga poznate. Zanimivo, leta mu nikakor ne morejo do živega, kar bo vsakega kupca še bolj razveselilo.