Smrtno nevarne slovenske ceste
Za večino nesreč na cestah smo krivi udeleženci v prometu. Res je, da moramo vozniki hitrost vožnje prilagoditi razmeram na cestah, stanju cestišča, prometnim predpisom, našim sposobnostim in znanju, vidljivosti in drugim vremenskim razmeram. Je pa tudi res, da tudi če vse to upoštevaš in voziš po predpisih, naletiš nemalokrat na nepričakovane ovire. Vsaj nekaterim nesrečam z najhujšimi posledicami bi se bilo mogoče izogniti, če ob cestah in na njih ne bi bilo ovir, ki jih je treba nujno odstraniti ali vsaj zaščititi. Take ovire so denimo pravokotne odstavne niše v predorih (ki so resda že ponekod zavarovane), betonski oboki ob vhodih v predore, betonski bloki pred cestninskimi postajami, pokončne čelne oznake začetka odbojnih ograj, stebrički odbojnih ograj, ki so nevarni predvsem za motoriste, nezaščiteni stebri semaforjev ob cestišču in na sredini cestišča (kot denimo ob zadnji nesreči v Mariboru), betonski podstavki za reklamne panoje, razni otoki med voznima pasovoma, betonski bloki in kamni tik ob cestišču, ograje mostov, osamljena drevesa in štori tik ob cesti itd. Take ovire predstavljajo stalno nevarnost in kar kličejo po novih in novih hudih nesrečah. Vedno so bili in bodo neprevidni ter prehitri vozniki, toda vsaj to lahko storimo, da nevarne ovire odstranimo, če že ne moremo disciplinirati voznikov.