Po njenem mnenju bi lahko upravljalec ceste zavijalni pas podaljšal, s čimer bi se lahko izognili marsikateremu trku, obenem pa bi se tudi kolona vozil na izvozu skrajšala. »Prostora je dovolj. Tam, kjer se zdaj konča zavijalni pas, je kakšnih deset metrov zelenice, potem pa je avtobusno postajališče Ljubljanskega potniškega prometa (LPP), kjer ustavlja šestica. Zavijalni pas bi lahko podaljšali vse do postajališča,« meni naša bralka, ki je kot primer dobre ureditve izpostavila izvoz iz Mengša na trzinsko obvoznico.

Na istem križišču bi lahko po njenem mnenju vzpostavili tudi dodatni desni zavijalni pas iz vrhniške smeri proti obvoznici. »Tudi v tem primeru je dovolj prostora. Ti dve spremembi bi zagotovo izboljšali prometno varnost pa tudi gradbeni poseg ne bi bil zelo velik in drag,« je prepričana Goljevščkova.

Dars preučuje različne možne ukrepe

V Darsu so bralkin predlog vzeli na znanje, a hkrati opozorili, da na tem križišču Mestna občina Ljubljana trenutno izvaja gradbena dela – cestni podvoz pod železniško progo v smeri Fajfarjeve ceste. »Nov priključek bo vplival na promet celotnega križišča, tudi na avtocestne rampe, zato je bil na to temo pred nekaj meseci sklican delovni sestanek, na katerem smo sodelovali vsi trije upravljalci – Direkcija RS za infrastrukturo, mestna občina in Dars. Ko bo projektna ureditev križišča dokončna, bo mogoče natančneje odgovoriti na vprašanje. Glede avtocestne rampe se sicer preučuje več možnih ukrepov,« je povedal Marjan Koler iz Darsa.

Na mestni občini so bolj neomajni, saj pravijo, da bralkina trditev o slabi vidljivosti pri priključevanju na Tržaško cesto enostavno ne drži. Hkrati se distancirajo od njene ideje o podaljšanju zavijalnega pasu, češ da je to v domeni Darsa in da mestna občina priključka ne more spreminjati. Podoben argument so uporabili tudi pri bralkinem predlogu o vzpostavitvi dodatnega desnega zavijalnega pasu iz vrhniške smeri proti obvoznici. »Tržaška cesta je od avtocestnega priključka pri Dolgem mostu naprej proti Vrhniki v lasti Republike Slovenije in upravljanju Direkcije RS za infrastrukturo, prav tako tudi celo križišče med Tržaško in avtocestnim priključkom. Tehnično je dograditev desnega zavijalnega pasu iz smeri Vrhnike proti avtocesti po našem mnenju sicer možna, vendar je ne moremo izvesti,« pravijo na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet, kjer hkrati menijo, da obe predlagani spremembi ne bi vplivali na prometno varnost, temveč morda le na pretočnost, ki pa je ne podpirajo. Zvezani so namreč ukrepom, ki stremijo k zmanjševanju prometa.