Na Dunajski cesti, kjer delavci KPL že dober teden obnavljajo odsek med Baragovo in Posavskega ulico, kljub delni zapori – promet poteka dvosmerno zgolj po eni strani vozišča – večjih zastojev za zdaj ni bilo. So nas pa nekateri vozniki opozorili na nelogično prometno ureditev križišča pri AMZS. Iz smeri Črnuč proti središču mesta namreč začasna prometna signalizacija prepoveduje zavijanje levo v Baragovo ulico.

Ker tabla voznike opozori šele na križišču – horizontalna in vertikalna signalizacija prej nista vidni – in ker v bližini ni alternative za pot proti vzhodu, vozniki še vedno v veliki meri zavijajo v Baragovo ulico. S tem povzročajo občasne zastoje, kršijo cestnoprometne predpise in dvigujejo tlak drugim voznikom. Na drugi strani zapore, na križišču Dunajske ceste s Posavskega ulico, je rešitev drugačna, saj signalizacija omogoča zavijanje v vse smeri (tudi levo v Posavskega ulico), pas za naravnost pa je skozi križišče speljan v obliki črke s.

Tako je omogočeno tudi normalno praznjenje križišča. Zakaj torej vozniki pri AMZS ne morejo levo v Baragovo? »Zapore so bile usklajene z Ljubljanskim potniškim prometom, mestnim oddelkom za promet in podjetjem KPL. Podrobnosti ne poznam, bomo pa vsekakor preverili, ali je mogoče signalizacijo v križišču z Baragovo spremeniti,« je odvrnil vodja centra za upravljanje prometa pri javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice Aleš Žibert.