Pravijo, da jeznega človeka ne smeš spraviti v kot. Da mu moraš vedno dati vsaj majhno možnost, da se nekako izvleče iz zanke, tudi če mora pri tem priznati poraz. Kajti ko jeznega pripraviš do tega, da nima več česa izgubiti, postane silno nevaren nasprotnik. A da ne bo pomote, Mitsubishijev štirikolesnik ni jezen, niti ni stisnjen v kot. Ima preveč stvari, s katerimi se zlahka izmuzne iz še take zagate. Svojo velikost pa naokoli sporoča v slogu nežnega velikana. Takega imajo mnogi najraje.

A pojdimo lepo po vrsti. Da so pick-upi v Evropi bolj kot ne redkost, sicer ni nič novega, a dejstvo je, da tudi na stari celini počasi odkrivamo to, kar so pred desetletji odkrili v Ameriki, Severni in Južni, ali Avstraliji, celo Afriki. Da so ta »delovna živinčeta« nadvse uporabna, seveda pod pogojem, da jih zares potrebujete. Kajti samo za razkazovanje svoje velikosti imajo tudi pri tej znamki na voljo še kakšno drugačno vozilo. Je pa res, da tako drugačno le ni, kot je L200. Kar 5,21 metra dolgi mali tovornjaček meri v višino 1,78 metra, z dvojno kabino pa postane celo avtomobil, ki zmore premagovati zahtevne terene in pri tem prepelje tudi kar nekaj potnikov. Vsaj toliko kot »običajen« avtomobil. A L200 je vse prej kot običajen.

Dolga tovorna ploščad namreč lahko sprejme kar nekaj prtljage (prostornina kesona je 1,1 kubičnega metra), le da se vam bo ta v vsakem ovinku vozila z enega konca na drugega, če je ne boste ustrezno pritrdili. Seveda veliko pomaga pokrov kesona, ta je sicer na voljo za doplačilo, a ker zelo učinkovito ščiti pred podnebnimi pojavi, recimo dežjem, je to več kot pameten nakup. Z dvignjenim kesonom je sicer avtomobil še bolj logično uporaben, a to je že druga zgodba.

Počutje v L200 je seveda zelo primerno tistemu, kar vidite od zunaj. Visok, mogočen, prevladujoč položaj za volanom voznika hitro prepriča, da mu pod zadnjico sedi nekaj, s čimer ni šale. Kako bi tudi bila, saj se v nosu vozila skriva 2,4-litrski dizelski motor, ki zmore 133 kilovatov oziroma 181 konjičev po domače. Če to ni dovolj, potem vam ni rešitve. Posebno ker je motorna moč speljana prek samodejnega 5-stopenjskega menjalnika, s katerim postane vožnja tega kolosa še preprostejša, čeprav se tega vozila ne smete lotiti povsem z levo roko. Nekaj pozornosti zahteva, saj mu to narekujeta njegova narava in značaj, v mestni gneči boste hitro lahko prišli navzkriž s kakšnim drugim voznikom, a če se vozniška kultura spusti na raven velikosti, potem imate tukaj dobre karte v rokah.

V osnovi sta seveda gnani zadnji kolesi, ko pa se pokaže potreba, je možno priklopiti sprednji kolesni par le z vrtljajem gumba. Hitro, preprosto, učinkovito. Motor smo že omenili, a ker se mora spopasti s takim kosom pločevine, potem je logično, da avtomobil ne more tekmovati v disciplini varčne vožnje. Ker to niti ni njegov namen, zato tudi 12,2 litra goriva na 100 kilometrov ni številka, ki bi vas morala prestrašiti, ampak jo morate vzeti v zakup.

Kot morate vzeti v zakup ceno ali hrup motorja. Cena pa je tista, ki po navadi pri teh avtomobilih loči zrnje od plev. 33.900 evrov ni malo (ponujajo dva tisočaka popusta), a če upoštevamo, da ima avtomobil vse, kar mora sodoben avtomobil imeti, da ponuja veliko udobja, varnosti, terenskih zmogljivosti, nekaj lepotnih dodatkov, samodejni menjalnik, skoraj obvezno kamero za vzvratno vožnjo in še kaj, tudi ni previsoka. Če veste, za kaj bi ga uporabljali, in če ga res potrebujete, potem dvomov ni več. L200 je velik pick-up, a ni zloben, še manj nevaren. Preprosto je lahko vaš prijatelj.