Egoizem je ena od značilnosti dirkačev, posebno v formuli 1, kjer šteje le zmaga in naslov svetovnega prvaka. In ko se v isti ekipi s premočnim dirkalnikom znajdeta dva dokaj enako hitra dirkača, potem je seveda le vprašanje časa, kdaj bo letelo perje. To pri Mercedesu leti že nekaj časa, enkrat višje, drugič nižje, zdaj, po dirki v Budimpešti, pa dosegajo razmere v taboru srebrnih vrelišče.

Jeziček na tehtnici znova v Britančevo korist

Kaj je povod temu, je bolj ali manj jasno: Nico Rosberg je odlično začel sezono, in ko je že vse kazalo, da bo Lewis Hamilton letos tisti, ki bo izgubil potrpljenje, se je jeziček na tehtnici na zadnjih dirkah začel spet nagibati v Britančevo korist. Rosberg pa se zapleta iz ene kočljive situacije v drugo, kar le še podžiga slabo voljo med obema dirkačema. Zadnja dirka v Budimpešti je bila nov povod za slabo voljo, ko so odgovorni Rosbergu priznali najboljši čas kvalifikacij, čeprav je v tistem krogu varnostnik ob stezi mahal z dvojno rumeno zastavo.

Pri Mercedesu seveda branijo Rosberga, na drugi strani pa je potem Lewis Hamilton želel od vodstva dirke vedeti, kaj je dovoljeno in kaj ne. »Pred ovinkom vzameš plin, zaviraš na povsem istem mestu kot krog prej, skozi vrh ovinka greš enako hitro in nato pet metrov prej pohodiš stopalko za plin, da si na izhodu iz ovinka celo še hitrejši kot prej, to zame ne kaže na pripravljenost, da po potrebi ustaviš dirkalnik.« Kajti ravno to zahtevajo pravila glede mahajoče dvojne rumene zastave, ki narekujejo dirkaču, da mora »precej upočasniti vožnjo in biti pripravljen, da bo dirkalnik celo ustavil«.

Vse to je seveda pri Rosbergu zbudilo več kot dovolj jeze, saj Britancu očita, da na tiskovni konferenci ni povedal celotne zgodbe: »Podatki s telemetrije govorijo, da sem 30 metrov prej kot običajno vzel plin in bil zato 20 km/h počasnejši pred ovinkom, kar v formuli 1 predstavlja več kot veliko. Moti me, ker ni povedal vsega, saj je pozabil dodati, da sem v ovinek zapeljal veliko počasneje, da sem se res prepričal, da lahko varno zapelje v ovinek.« Tudi Sebastian Vettel ima o tem svoje mnenje: »Naslednji teden bo nekje karting dirka in mnogo mladih dirkačev bo mislilo, da je dovolj, če ob dvojni mahajoči rumeni zastavi samo za hipec odvzameš plin, saj je to dovoljeno tudi v formuli 1. In potem se bo zgodila nesreča. Zavedati se moramo, da smo mi zgled mnogim dirkačem, zato ker v pravilih piše, da dvojna rumena zastava pomeni pripraviti se na morebitno ustavljanje. Pika. Tukaj bi morali odgovorni biti bolj dosledni pri upoštevanju pravil.«

Hamilton ni domač s stezo v Hockenheimu

Psihološka vojna pa je nekaj, kar Hamilton potrebuje v tem trenutku, saj je v dobri formi, s stezo v Hockenheimu, kjer se bo seveda trlo Rosbergovih navijačev, pa ni najbolj domač. Britanec je do sedaj tukaj zmagal le enkrat, leta 2008, ko je še vozil za McLaren, zato se bo moral potruditi, da bo popravil to statistiko. Kajti razen Rosberga trenutno ni na vidiku drugih tekmecev, ki bi lahko resno ogrozili Mercedesovo prevlado, saj se Ferrari in Red Bull borita zgolj za drugo mesto. Pri čemer je na eni dirki hitrejša ena, na drugi druga ekipa.

Pri Mercedesu pa se zares bojijo le Red Bulla, pa še to le v primeru dežja. Meteorologi pa napovedujejo, da bi le v nedeljo lahko prišlo do manjših ploh. Organizatorji si želijo, da bi se med Nemci spet zbudilo večje zanimanje za formulo 1, letos naj bi v Hockenheim na nedeljsko dirko prišlo okoli 60.000 gledalcev, z nostalgijo pa se spominjajo zlatih časov Michaela Schumacherja, ki je znal na tribune pritegniti veliko več ljubiteljev formule 1. Leta 1997 jih je na primer 120.000 stiskalo pesti za njihovega junaka. Rosbergu te evforije pri Nemcih še ni uspelo zbuditi, prav tako tudi ne še nekaj drugim nemškim dirkačem.