Dirka formule 1 na Madžarskem bo na sporedu že trideseto leto, v tem času pa se je marsikaj spremenilo. Ena od letošnjih novosti je nova asfaltna prevleka, zaradi česar si dirkači obetajo boljše čase na krog in predvsem boljši oprijem, ki je tukaj že zaradi peščene okolice po navadi velika težava, saj je steza umazana.

Vedno bolj zanimiv postaja dvoboj med dirkačema Mercedesa, saj Britanec Lewis Hamilton skače z ene zabave na drugo, v zadnjem času je pogost gost na koncertih Justina Bieberja, Nemec Nico Rosberg, ki je pogodbo podaljšal še za dve leti in je bil najhitrejši na drugem prostem treningu (drugi je bil Avstralec Daniel Ricciardo, tretji pa Nemec Sebastian Vettel), pa tudi ne varčuje več z besedami. »Lewisa spoštujem, poznava se že zelo dolgo, vedno sva bila tekmeca, a zdaj postaja vse skupaj še bolj napeto, ker sva oba v formuli 1, za kar sva dolgo garala. In lahko povem, da so najini odnosi polni vzponov in padcev; trenutno res ne morem reči, da sva posebno dobra prijatelja. A nekoč je bilo to drugačno rivalstvo, kdo bo pojedel več pice, kdo bo prej pri dvigalu v hotelu,« je povedal Nico Rosberg.

In tudi statistika govori svoje, glede na številke je Hamilton vseeno uspešnejši dirkač. V 177 dirkah je nanizal 47 zmag in 55-krat dirko začel z najboljšega startnega položaja, dosegel 30 najhitrejših krogov in 94 uvrstitev med prve tri. Nico Rosberg pa je v 195 dirkah zmagal 19-krat, ima 25 najboljših startnih mest in 19 najhitrejših krogov ter 47 uvrstitev med prve tri na dirki. Nekateri menijo, da ima Hamilton več naravnega daru, medtem ko Rosberg velja za bolj marljivega. »To so različna mnenja, mene zelo zanima tehnika in se ji tudi veliko posvečam. Je pa res, da je najslajša zmaga tista, ko lahko premagam največjega tekmeca. In to je trenutno Lewis,« še dodaja Nemec.

Medtem ko pri Mercedesu skušajo umiriti oba vročekrvneža in se sprašujejo, kdo bo zmagal na naslednji dirki, pa pri Ferrariju iščejo vzroke za upad forme. Eden od vzrokov naj bi bila smrt žene njihovega tehničnega direktorja Jamesa Allisona, zaradi česar Britanec več časa namenja skrbi za otroka, manj pa razvoju Ferrarijevega dirkalnika. Zato so vedno bolj v zaostanku, mediji v Italiji pa so že prepričani, da je Allisonov odhod le še vprašanje časa, njegovo mesto pa naj bi zasedel Ross Brawn. Ali se bo Britanec res vrnil iz dirkaškega pokoja, pa je seveda drugo vprašanje. Po zadnjih informacijah se namreč ne namerava vrniti k Ferrariju. Brawn, ki je leta 2009 iz nič na noge postavil ekipo Brawn GP in z njo postal prvak, je potem štiri sezone vodil ekipo Mercedes, ki pa je bila daleč od tega, kar je danes. »Seveda sem takrat napravil nekaj napak, veliko stvari bi danes storil drugače. A tudi takratno delo je del mozaika sedanje Mercedesove premoči. Še vedno imam tam veliko prijateljev, pogrešam del posla v dirkanju, a prav vsega zagotovo ne. Ko sem se nekoč zalotil, da zjutraj v hotelski sobi prvi trenutek nisem vedel, v kateri državi sem, sem bil prepričan, da je bilo dovolj,« ve danes povedati Ross Brawn.

In še ena dobra novica prihaja iz sveta formule 1: ekipo Sauber so očitno rešili pred propadom, saj sta jo solastnika Peter Sauber in šefinja ekipe Monisha Kaltenborn prodala švicarski investicijski hiši Longbow Finance. Kaltenbornova bo ostala za krmilom ekipe, Sauber pa se bo umaknil. Ekipa naj bi ohranila ime in sedež v Hinwilu.