V novomeškem Revozu, ki trenutno zaposluje 2200 ljudi, od tega okoli 200 prek agencij, nameravajo do konca leta zaradi povečanja dnevne proizvodnje zaposliti še sto novih delavcev. Po besedah Nevenke Bašek Zildžović, vodje Revozove službe za komuniciranje in javne zadeve, naj bi do konca leta oziroma do zagona proizvodnje novega modela, tako imenovanega clia 4, zaposlili še najmanj 400 sodelavcev, kar ustreza zagonu polovične nočne izmene.
Revozova proizvodnja trenutno obratuje v dveh izmenah. »Če se bo izkazalo, da bodo potrebe po proizvodnih količinah še večje, bodo lahko še večje tudi potrebe po številu novih sodelavcev,« je povedala Bašek-Zildžovićeva. Novi sodelavci bodo vsaj v začetni fazi zaposleni prek agencije za zaposlovanje. Clia 4 trenutno proizvajajo v tovarnah v Flins-sur-Seine v Franciji in v Bursi v Turčiji. Začetek proizvodnje clia v Novem mestu je predviden februarja prihodnje leto. Sicer pa so clia v Revozu proizvajali od leta 1993 pa vse do leta 2015.
V novomeški tovarni trenutno po besedah predsednika sindikata delavcev Revoza Slavka Pungeršiča proizvedejo približno 570 vozil na dan, od tega dve tretjini twinga in tretjino smarta. Tako na uro s proizvodnih linij zapelje 40 vozil, zaradi povečanja povpraševanja pa naj bi proizvodnjo z novimi sto sodelavci povečali na 44 vozil na uro.
Je delavce že težko dobiti?
Po mnenju Pungeršiča bo najverjetneje večina od sto novih sodelavcev z delom pričela septembra. Kot pravi, je potreben kakšen mesec, da novega delavca uvedejo v delo. Poleg tega imajo v Revozu prve tri tedne v avgustu kolektivni dopust. »Že kakšen mesec zaposlujemo nove ljudi, seveda po agencijah, kjer se zaposlijo za nedoločen čas. Imam pa občutek, da je kar težko dobiti delovno silo, saj je očitno konjunktura tudi drugod po Dolenjski, vsa večja podjetja zaposlujejo. Tako bo najbrž treba tistih 400 delavcev iskati tudi zunaj dolenjskega zaposlitvenega bazena.«
V Novem mestu trenutno izdelujejo novega twinga 3 in v okviru partnerstva med Renault-Nissanom in Daimlerjem tudi štirisedežnega smarta. Medtem ko večino twingov prodajo na evropskem trgu, največ v Franciji pa tudi v Španiji, Nemčiji, Belgiji, se Revozovi smarti vozijo po vsem svetu, tudi po kitajskih cestah. V Revozu so lansko leto izdelali 129.405 vozil (leto prej 118.578 vozil), čisti prihodki od prodaje so znašali 1,03 milijarde evrov, čisti poslovni izid pa 11,5 milijona evrov.