Alfa romeo giulia: Rešiteljica
Po dolgem čakanju je končno prišla tudi k nam – alfa romeo giulia, zastavonoša te italijanske znamke in avto, za katerega celo pravijo, da je njen rešitelj ter najbolj nestrpno pričakovan štirikolesnik v koncernu FCA. Po karoserijski obliki gre za klasično štirivratno limuzino; kot se za znamko s takim renomejem spodobi, pa je oblikovno seveda precej več kot le to, saj gre bržčas za enega lepših avtomobilov ta hip. Da gre za športno naravnano limuzino, med drugim dokazuje tudi to, da ima ta 4,64 metra dolg avtomobil pogon speljan na zadnji kolesni par, elegantno-športna pa je tudi njegova notranjost, v kateri izstopa gumb za zagon vozila na volanu, v njej pa med drugim najdemo nov, 8,8-palčni zaslon, upravljanje funkcij z vrtljivim gumbom... Giulia je ob tem polna raznih naprednih varnostnih in udobnostnih pripomočkov, kot je na primer samodejno zaviranje v sili, ki prepozna tudi pešce in deluje do hitrosti 65 kilometrov na uro. Na voljo bo bodisi s 6-stopenjskim ročnim bodisi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in na začetku prodaje pri nas v »ljudski« različici z 2,2-litrskim dizelskim motorjem s 150 ali 180 konji (110 ali 132 kilovati) ter v športni quadrifoglio z 2,9-litrskim bencinskim s 510 KM (375 kW). Naprodaj bo septembra, cene so še neznanka, za informacijo pa dodajmo, da se v Italiji začnejo pri dobrih 35.000 evrih.