Veseli ga, da to od slovenskih podjetnikov sliši. Še preden je namreč prišel v Ljubljano, je z njim v stik stopila že vrsta posameznikov s podjetniškimi zamislimi in želela dobiti njegovo mnenje ter nasvete. Po njegovi oceni je to znak, da obstaja podjetniško vrenje.

Lastnik Studia Moderna in najbogatejši Slovenec po izračunih revije Manager Sandi Češko pa je ocenil, da gre v trenutni krizi predvsem za spremembe paradigme, v katerih določena podjetja sicer propadajo, a to ustvarja veliko novih priložnosti za inovativna in prilagodljiva podjetja. Stari sistem se namreč podira, kar odpira priložnost za oblikovanje nečesa novega. Ravno zato je treba spremeniti perspektivo, pravi Češko.

Prepričan je, da trenutni globaliziran in digitaliziran svet ustvarja številne poti za nove in mlade podjetnike, saj predpogoj za uspeh niso več velikanske vsote kapitala, temveč predvsem znanje, ideje in ostali neoprijemljivi dejavniki. "Priložnosti je veliko, le osredotočiti se je treba nanje," je povedal.

Hoffman, ki je v življenju ustanovil številna podjetja, med drugim spletno podjetje Priceline, je v svojem predavanju v Ljubljani povedal, da lahko po njegovem prepričanju vsakdo doseže preboj. Ker pa povsod po svetu obstajajo izzivi in težave, je treba iskati načine, kako uspeti, in ne izgovorov. Podjetništvo je po njegovih besedah stanje duha, zato je treba vedno verjeti v uspeh. Vedno se lahko najde pot do uspeha, je prepričan Hoffman, ki nadobudnim podjetnikom sporoča, da morajo pot do uspeha opraviti sami in ne čakati, da bo to zanje storil nekdo drug. Američan, ki svetuje tudi predsedniku ZDA Baracku Obami, pojasnjuje, da za uspeh potrebuješ jasne razloge in cilje, ki naj bodo zastavljeni čim višje. Zgolj zaslužek po njegovem prepričanju ni zadosten razlog, zato je treba iskati druga vodila.

Zanj osebno sta osrednje vodilo svoboda in neodvisnost pri sprejemanju odločitev. Prepričan je, da je podjetništvo najboljše orodje za uresničevanje pravice posameznika do samoodločbe in eden najboljših načinov za sledenje življenjskim ciljem. "Merilo uspeha ni denar, ampak to, na koliko drugih življenj lahko pozitivno vplivaš," je zatrdil Hoffman. Moti ga, ker veliko delodajalcev danes izkorišča zaposlene za izpolnjevanje lastnih, večinoma materialnih, želja, delojemalci pa se v strahu pred izgubo službe predvsem trudijo, da ne delajo napak. To je po njegovi oceni najslabša pot, saj so najboljša podjetja tista, kjer sodelavci delijo cilje in izkušnje.

Hoffman je prepričan, da podjetniški duh obstaja in mora obstajati tudi v velikih in bolj strukturiranih gospodarskih družbah. Podjetjem, ki želijo doseči preboj, pa svetuje, naj prepoznajo resnične potrebe potrošnikov, čim bolj poenostavijo svoje zamisli in načrte ter najdejo niše, v katerih bodo lahko boljši od konkurence.

Šele ko bodo v nečem res najboljša, naj se širijo na druga področja, svetuje Hoffman, ki izpostavlja še stalne izboljšave procesov za povečanje učinkovitosti poslovanja in predvsem oblikovanje najboljših in najbolj sposobnih ekip sodelavcev, pri čemer zaposlovanje pametnejših in bolj sposobnih od sebe sploh ne bi smelo biti vprašanje. Kot temeljno vodilo za vsakega podjetnika pa Hoffman vidi pripravljenost na tveganje. "Ni 100-odstotnega jamstva za uspeh, 100-odstotno gotovo pa je, da uspeha ne bo, če ne boste tvegali in poskusili. Neuspeh ni sramota, sramota je, če nikoli ne poskusiš," je jasen. Podjetnikom svetuje še, naj trdo delajo, si najdejo njim najbolj ustrezne mentorje, zavzamejo širok pogled na družbo, s svojim delom ustvarjajo novo vrednost in stalno gojijo ter negujejo nove zamisli. Zanje ni nikoli prepozno, je sklenil.

Hoffman je gost podjetniške konference, katere glavna tema je iskati poti do prebojnih posameznikov, podjetij in družb. Gre za dneve podjetništva in voditeljstva, ki jih CEED organizira že drugo leto zapored. Glavni partnerji konference so Studio Moderna, Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji Am Cham in ameriško veleposlaništvo. Ključni namen dogodka je izmenjava izkušenj, mreženje in spodbujanje podjetniške kulture.