V današnjem svetu si namreč ne znamo več predstavljati, kako bi bilo, če ne bi imeli telefonov (pametnih)  in računalnika z internetno povezavo. Noben otrok si ne želi, da bi mu starši zaplenili računalnik, saj je to za nas najhujša kazen. V času mojega zgodnjega odraščanja je bila najhujša kazen to, da nisem smela ven na sprehod. V naši ulici sem bila edini otrok in takrat še ni bilo toliko računalnikov. Moral si na cesto, da si koga srečal in se dalj časa družil z njim.  Vendar pa nam sedaj tudi za računalnik zmanjka časa med tednom, ker je treba v šolo. Takrat imamo toliko domače naloge, da tudi če želimo, za druge dejavnosti ostane zelo malo časa. Vsaj tak občutek imam sedaj pri svoji sestri in bratu. Hodila sem na točno isto osnovno šolo kot onadva, a imata trikrat več nalog, kot sem jih imela jaz ob isti starosti.  Sigurno pa je  računalnik na vrsti pred športom in gibanjem, ker ne zahteva toliko napora in še povezan si.

 

Socialni mediji se odlično povezujejo tudi s podjetništvom. So pravi vir oglaševanja. Skorajda boljši kot oglaševanje podjetja preko letakov, spletnih strani, radijskih in televizijskih oglasov. In predvsem veliko cenejši. Tam lahko pridobiš največ prepoznavnosti, ni nujno da samo uporabnike.

 

Vzemimo za primer socialno omrežje Facebook, ki ga skoraj vsi mladi uporabljamo. Tudi veliko podjetnikov ga. Na Facboook-u izveš vse. Preko njega smo med seboj povezani, ker ko  poznam nekoga, ta nekdo pozna nekoga drugega in jaz slučajno potrebujem prav njega. Ta mreža raste in se samo nadaljuje. Velik problem pa je, da se ne zavedamo, da informacije na internetu ostajajo in se jih lahko vidi. In, ko bomo čez nekaj let, nekateri po študiju, nekateri že sedaj iskali službo, nas mogoče ravno na podlagi Facebookove strani ne bodo sprejeli v službo. Danes ne razmišljamo, da mogoče ni dobro vsega objaviti na Facebooku, ker hočemo biti popularni in izstopati.

 

To se že dogaja, ampak upam, da bo tega vse s časom vse manj. Saj se nam na Facebook-u podjetja že na veliko pridružujejo. Postavijo strani, ki jih nato »všečkamo« in po njih spremljamo, kaj nam ponujajo, kakšne novosti vpeljujejo in kaj sledi v prihodnosti. Velik plus vseh socialnih medijev je pa v tem, da smo ne glede na to, kam gremo, po celem svetu povezani z njimi. Fizične in pravne osebe spletne strani našega podjetja mogoče v Nemčiji ne bi odprli kar tako, a preko Facebook-a lahko za nas izvedo veliko prej in se nam lahko prej odpre kaka poslovna priložnost in  sodelovanje. Vse to je za podjetništvo zelo pomembno. Prej se spoznamo, hitreje pogledamo ponudbo in hitreje potekajo naročila. Tudi Twitter je zelo pomembno socialno omrežje. Ljudje radi twitamo, ker so sporočila kratka in takoj objavljena. Twitter nam omogoča, da tekoče sledimo  ljudem in novicam. Pomembno omrežje za podjetniško okolje, ki ga sama sicer ne uporabljam, vem pa, da ga ima veliko starejših, je socialna mreža Linkedin. Tudi tukaj nabiraš stike in komuniciraš z ljudmi iz različnih strok.

 

Zato menim, da je danes zelo pomembno, da si povezan. Še posebej je to pomembno za posel.  Ne moreš več vsega obvladati sam. Svet je prehiter in prevelik. Podpiram mnenje, da sta podjetništvo in socialni medij par, ki ju potrebujemo za prebitje  naše poslovne ideje, oziroma izdelkov, v svet. Na tak način lahko vse bolj postajamo znani. Še posebej, če smo zanimivi za kupce. Seveda pa ne smemo zanemariti fizičnih osebnih stikov. Ti so gotovo zelo pomembni. Pravijo, da če ne dobiš osem objemov na dan, ne preživiš.