»Začeli smo zelo dobro. Ker sem vedel, da imamo odličen izdelek, praktično tudi ni bilo nobene pritožbe glede naročil. A kljub vsemu so se zadeve glede lansko leto korenito spremenile. Obnašanje spletnih uporabnikov je zaradi krize tudi malenkost drugačno. Ljudje namreč več časa preživimo med brskanjem po straneh, pred nakupom pregledamo veliko različnih spletnih strani, za nakup pa se zelo redko odločimo takoj. Zato smo vedeli, da moramo za hitrejšo rast nekaj spremeniti tudi mi,« pripoveduje Gavez.

Po analitičnem pregledu podatkov ter opravljenih poglobljenih intervjujih s ključnimi strankami so prišli do zanimivih ugotovitev, ki so botrovale, da so se usmerili v prodajo ekskluzivnih personaliziranih daril. "Spletno trgovino smo zato letos nadgradili in razširili, produktu Moja Čokolada, pri katerem gre za izdelavo čokolade po meri, smo dodali še Mojo Bonboniero, izdelavo bonboniere po meri, in uporabnikom omogočili pošiljanje daril na točno določen datum,« je prilagoditve trgu pojasnil mladi podjetnik, ki pa se ni lotil le prilagajanja ponudbe, temveč tudi logistike in avtomatizacije poslovnih procesov. Tako zdaj kupci naročila dobijo hitreje, zaradi znižanja stroškov pa smo lahko znižali tudi naše prodajne cene, poudarja Gavez, ki že napoveduje tudi širjenje prodaje na hrvaški trg.