Skozi celoten vikend so se odvijale različne aktivnosti. Ekipe so delale po metodi vitkega podjetništva. S pomočjo različnih mentorjev in govorcev so oblikovali svoje poslovne modele, razvijali prototipe, se učili učinkovitega podjetniškega raziskovanja ter spoznavali, kako jim lahko povezovanje z različnimi organizacijami pomaga na podjetniški poti.

V nedeljskem popoldnevu so sodelujoče ekipe dobile priložnost, da svojo idejo predstavijo strokovni komisiji. Delo strokovne komisije, ki so jo sestavljali Maruška Markovič (Mestna občina Ljubljana), Gregor Saković (NLB), Lenka Puh (Zadruga eTri), dr. Janko Rode (strokovnjak na področju zelišč), mag. Jurij Snoj (Zavod za zaposlovanje) in Mitja Pajek (Cestel), ni bilo enostavno. Ekipe so imele na voljo 3 minute časa, da člane komisije prepričajo, da je prav njihova ideja tista prava, ki ima pomemben družbeni učinek.

Zmagovalna ideja, ki je prepričala komisijo, je bila Zeliščna lizika. Ideja temelji na liziki, narejeni iz naravnih sestavin in brez umetnih dodatkov ter predstavlja nadomestilo za tablete in druga zdravila, katere otroci zelo neradi pojedo.

Naravna barva za pirhe, izdelana iz zelišč in zelenjave, je ideja, ki si je prislužila drugo mesto. Tretje mesto pa je po seštevku točk pripadalo dvema ekipama. Prva je komisijo prepričala z idejo o orehovem olju za brezskrbno uživanje na soncu, druga pa s pridelavo medu s sokom rdeče pese.

Poleg štirih zmagovalnih idej, si je mesto v programu Usposabljanje za življenjsko uspešnost – Izzivi podeželja s svojimi vročimi idejami prislužilo še 10 ekip. Namen usposabljanja je, da udeleženci pridobijo širša podjetniška znanja in kompetence ter izdelajo prototip svoje ideje. Po zaključku jim bo zagotovljen 3-mesečni brezplačni »coworking« prostor z vsestransko podjetniško podporo, vključno s svetovalno pomočjo na področju podjetništva, prava, računovodstva in zakonodaje.

Usposabljanje za življenjsko uspešnost – Izzivi podeželja se prične 23. marca 2015 in bo potekalo v novem podjetniškem centru DPlac - stičišču podjetniških idej z družbenim učinkom.